خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی سازمان امداد و نجات هلال احمر به ایلنا خبر داد: ‌

تخریب ۳۰ واحد مسكونی در سیلاب مازندارن

تخریب  ۳۰ واحد مسكونی در سیلاب مازندارن
کد خبر : ۱۱۷۴۸

۹۰ تیم عملیات امداد و نجات در دو استان مازندران و گلستان فعالیت می‌كنند كه تاكنون به ۳۸۰ نفر امدادرسانی كردند.

ایلنا: ‌مدیر روابط عمومی امداد و نجات هلال احمر گفت: در استان مازندارن ۳۰ واحد مسكونی تخریب و  ۲۰۰ واحد دچار آب گرفتگی شدند.

درخشان در گفت‌و‌گو با ایلنا درباره سیل موجود در استان مازندران و گلستان، اظهار کرد: در استان مازندران چهار شهر ساری، بهشهر، قائم شهر و بابل درگیر این سیلاب شدند که خوشبختانه امدادرسانی در تمامی شهر‌ها انجام شده هم اکنون تنها در بهشهر امدادرسانی در انجام است.

وی ادامه داد: در استان گلستان سیل شهرهای گرگان، بندرگز و آزادشهر را تحت شعاع قرار داده است و تنها در بندرگز امداد رسانی به صورت نهایی انجام نشده و در حال انجام است.

مدیر روابط عمومی امدادنجات هلال احمر با بیان اینکه ۲۴ روستا در استان گلستان واقع در شهر بندرگز تخلیه اضطراری شدند، تصریح کرد: این افراد برای امنیت بیشتر به مناطق امن در سطح شهر انتقال داده شدند.

درخشان با بیان اینکه ۹۰ تیم عملیات امداد و نجات در دو استان مازندران و گلستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: تاکنون ۳۸۰ نفر توسط امداد و نجات گروه‌های هلال احمر امدادرسانی شدند.

وی از تخریب ۳۰ خانه و آب گرفتگی ۲۰۰ خانه در استان مازندران خبرداد و گفت: ۲۰۰ خانه آب گرفته شده با کمک شهرداری و آتش نشانی در حال تخلیه آب هستند.

درخشان درباره میزان تخریب مزارع و فوتی‌های این حادثه نیز، گفت: قطعا زمین‌های کشاورزی بسیاری به دلیل این سیلاب تخریب شدند که آمار آن توسط وزارت جهادو کشاورزی اعلام می‌شود. البته از تعداد فوتی‌های این حادثه اطلاع دقیقی نداریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز