خبرگزاری کار ایران

اتاق بازرگانی در حمایت از رییس‌جمهور برگزیده بیانیه داد:

خلق حماسه اقتصادی با اعتماد به بخش خصوصی

کد خبر : ۸۲۰۷۱

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نمایندگی از فعالان عرصه‌های گوناگون اقتصادی مردم‌نهاد آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت جمعی جهت عبور از مشکلات و نیل به اهداف متعالی کشور اعلام نموده با استفاده از این فرصت بر این مهم تأکید می‌گذارد.

اتاق بازرگانی ایران با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از رییس‌جمهور برگزیده را اعلام و تصریح کرد: اعتماد به بخش خصوصی خلق حماسه اقتصادی را درپی دارد.

به گزارش ایلنا، اتاق بازرگانی ایران محمدرضاصادق نماینده ویژه حسن روحانی امروز در اتاق بازرگانی ایران حاضر شد و به بیانیه اتاق بازرگانی گوش فرا داد.

اتاق بازرگانی در بیانیه‌ای در حمایت از دولت یازدهم اعلام کرد: بار دیگر ملت شریف و غیور ایران سر برآورد و از پای جان خروشید و غیرت، عزت، شرافت انسانی و ایرانی را بر آیینه جهان نشاند و همه را به حیرت واداشت تا بزرگی ملتی را به رخ جهان کشید و ایران اسلامی را بر صفحه درخشان تاریخ ملت‌ها بر جایگاه رفیع خویش بنشاند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه اقتصادی کشور و فعالان عرصه تولید و کارآفرینی خرسندند که همگام با رشد و بلوغ روحیه مردم‌سالاری و مشارکت عمومی آحاد ملت در تعیین سرنوشت‌شان توانستند سهمی بیش از پیش در حضور آگاهانه و با انگیزه ملت غیور ایران در انتخابات داشته باشند.

لذا در کمال خضوع و خشوع بر بزرگی این ملت سربلند سر تعظیم فرو آورده و این رویداد بی‌نظیر را به ملت شریف و رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور منتخب و فعالان اقتصادی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌كنیم و با امید به آینده‌ای پر از شکوفایی و سربلندی کشور در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی چشم دوخته و اطمینان داریم با اراده استوار ملی خواهیم توانست حماسه اقتصادی را در میدان عمل خلق كنیم.

در ادامه بیانیه اتاق بازرگانی ایران آمده است: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نمایندگی از فعالان عرصه‌های گوناگون اقتصادی مردم‌نهاد آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت جمعی جهت عبور از مشکلات و نیل به اهداف متعالی کشور اعلام نموده با استفاده از این فرصت بر این مهم تأکید می‌گذارد که همان‌گونه که حاصل اعتماد به مردم خلق حماسه سیاسی و رشد بی‌سابقه امید و اعتماد عمومی بود، اعتماد به بخش خصوصی خلق حماسه اقتصادی و عبور از بحران‌ها را در پی خواهد داشت.

در ادامه این بیانیه آمده است اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آمادگی خود را به عنوان مشاوری صدیق برای شناسایی موانع بر سر راه توسعه اقتصادی کشور و ارائه راهکارهای کارشناسانه اعلام می‌نماید و بر خود لازم می‌داند که حماسه سیاسی را به حماسه اقتصادی پیوند زند و حرکت بر محور سند چشم‌انداز را در کنار دولت تدبیر و امید سرلوحه امور خود قرار دهد و کلیه ظرفیت‌ها و امکانات و تجربیات فعالان اقتصادی را در این زمینه به کار گیرد.

همچنین لازم می‌داند از کلیه نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری که به واسطه بسط و توسعه گفتمان اقتصادی و تولیدمحوری در مناظرات و برنامه‌های خود به شناسایی و حل مشکلات محیط کسب و کار کشور توجه داشته‌اند تشکر و قدردانی كنند و خواستار پیگیری این رویکرد در حوزه‌های مسوولیت فعلی و بعدی ایشان باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز