خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم المهدی اعلام كرد:

زیر ساخت‌ها برای جذب سرمایه در صنعت آلومینیوم فراهم است

زیر ساخت‌ها برای جذب سرمایه در صنعت آلومینیوم فراهم است
کد خبر : ۳۴۴۳۷

وی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران تصریح كرد: برگزاری این همایش و نمایشگاه سبب رشد و توسعه همكاری ها خواهد شد زیرا كه محلی برای تبادل نظر، انتقال تجارب متخصصان و بیان دستاوردهای جدید صنایع مختلف از جمله صنعت آلومینیوم است

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم المهدی اعلام كرد: با توجه به برنامه چشم انداز صنعت آلومینیوم برای دستیابی به ظرفیت یك میلیون و 500 هزار تن در سال 1404، اكنون زیرساخت ها برای جذب سرمایه در صنعت آلومینیوم فراهم است.
به گزارش ایلنا، علی اكبر گلكار گفت: در حال حاضر تمام زیرساخت ها به لحاظ جانمایی، آب و برق و... در آلومینیوم هرمزآل برای سرمایه گذاری فراهم است ضمن اینكه نزدیكی به آبراه های بین المللی، بهترین موقعیت برای جذب سرمایه در این صنعت محسوب می شود.
وی با اشاره به برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران تصریح كرد: برگزاری این همایش و نمایشگاه سبب رشد و توسعه همكاری ها خواهد شد زیرا كه محلی برای تبادل نظر، انتقال تجارب متخصصان و بیان دستاوردهای جدید صنایع مختلف از جمله صنعت آلومینیوم است.
گلكار گفت: در چنین همایش هایی دغدغه ها، چالش، فرصت ها و تهدیدها در هر صنعتی جلوه می كند و به عبارت دیگر محلی برای تبلور رشد پایدار و توسعه صنعت است.
وی افزود: در همایش و نمایشگاه ها است كه می توان استعدادهای شكوفا را كشف كرد و از كمبودهای احتمالی، وجود زمینه های علمی، شغلی و... آگاه شد. وی در ادامه به تلاش های صنعت آلومینیوم برای حركت در مسیر خودكفایی و بومی سازی اشاره كرد و افزود: یكی از برنامه های جدی كه در دستور كار صنعت آلومینیوم به عنوان یك صنعت استرات‍ژیك است، بومی سازی در 2 مقوله تامین مواد اولیه از داخل و دیگری تلاش برای ساخت داخل كردن قطعات مورد نیاز است.گلكار تصریح كرد: به اعتقاد من بومی سازی تكنولو‍ژی، مهمترین بومی سازی است و چنانچه اهداف صنعت آلومینیوم در افق 1404 در افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم را محقق كنیم، به سمت بومی كردن صنعت آلومینیوم مشابه صنعت فولاد خواهیم رفت. همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران روزهای 26 تا 28 دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز