به منظورارائه خدمات نوین بانكداری الكترونیكی؛
بانك دی كارت مجازی را به مشتریان خود ارائه می دهد
صدور كارت مجازی از بدو تاسیس بانك دی و به منظور واریز و انتقال وجوه به حساب شركت ها و سازمان های حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز و سایر درگاههای الكترونیكی، توسط اشخاص ثالث انجام می گیرد.
با هدف ارائه خدمات نوین بانكداری الكترونیكی، بانك دی خدمات كارت مجازی را به مشتریان خود ارائه می كند.
به گزارش ایلنا، این كارت ها موجودیت فیزیكی نداشته و صرفا یك شماره كارت مجازی 16رقمی برای دارندگان آن محسوب می شوند.
صدور كارت مجازی از بدو تاسیس بانك دی و به منظور واریز و انتقال وجوه به حساب شركت ها و سازمان های حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز و سایر درگاههای الكترونیكی، توسط اشخاص ثالث انجام می گیرد.
كارت مجازی فاقد رمز اول و دوم و نیز كد اعتبارسنجی (cvv2) است و با این كارت امكان برداشت و یا انتقال وجه وجود ندارد.
بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت كارت مجازی با دارا بودن شرایطی نظیر شخصیت حقوقی، داشتن حساب های ریالی به غیر از سپرده های بلند مدت و نیز داشتن آدرسی ثابت، می توانند با در دست داشتن درخواست كتبی تایید شده با امضای تعهد آور مسئولین شركت به یكی از شعب بانك دی مراجعه كرده واقدام به دریافت كارت مجازی كنند.