خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات:

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به قوت خود باقی است

طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به قوت خود باقی است
کد خبر : ۱۶۳۱۱

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به هیات رئیسه مجلس ارائه کرده اند/ احتمال دارد هفته آینده طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور کارنمایندگان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: احتمال دارد طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد هفته آینده در دستور کار نمایندگان قرار گیرد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب که طرح تحقیق و تفحص دانشگاه آزاد اسلامی توسط تعدادی از نمایندگان مجلس امضا شده بود به تایید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات رسیده است،گفت: اعضای نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به هیات رئیسه مجلس ارائه کرده اند تا در صحن علنی مطرح شود.

وی افزود:طرح تحقیق و تفحص از در صحن علنی به رای نمایندگان گذاشته خواهد شد و پس از آوردن رای مورد نیاز تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عملا انجام خواهد پذیرفت.

نماینده خوراسگان در بهارستان با بیان این مطلب که طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در هفته های گذشته نیز در دستور کار مجلس قرار داشت اما به دلیل این که مسائل مهمتر دیگری در صحن علنی مطرح شد رسیدگی از سوی نمایندگان به این طرح به تعویق افتاد خاطر نشان کرد: احتمال دارد در هفته آینده طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در دستور کارنمایندگان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در خانه ملت با بیان این که رایزنی مسئولان با نمایندگان بر سر موضوعات مختلف امری عادی و طبیعی است و در مجلس بی سابقه نیست گفت: نمایندگان همواره بر اساس مصالح کشور تصمیم خواهند گرفت.

مقتدایی تصریح کرد: اقدامات مسئولان فعلی و قبلی دانشگاه آزاد اسلامی باید به گونه ای با این موارد برخورد کنند که برای مردم شائبه نفوذ دانشگاه بر نمایندگان پیش نیاید بلکه باید فضایی را ایجاد کنند که نمایندگان مجلس بتوانند وظایف خود را در کشور و ارگان ها اجرایی کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز