خبرگزاری کار ایران

خطیب نماز جمعه تهران:

انتخابات، جایگاه مردمی نظام را نشان داد

کد خبر : ۸۴۸۷۳

نظام سلطه سالهاست که با برنامه‌های دقیق و سرمایه‌های کلان در تلاش است که سلفی ها را با چهره‌ای خشن و نامعقول به عنوان اسلام در دنیا معرفی کند و به وسیله این جریان دست به اقدام‌های غیر اسلامی و غیر انسانی بزند.

ایلنا: خطیب نماز جمعه تهران گفت: مهمترین نتیجه این انتخابات در این است که کذب بودن ادعاهای انتخابات 88 اثبات شد و یک تو‌دهنی بزرگ برای دشمنان نظام و کشور بود تا مجبور شوند که حضور پرشور مردم و جایگاه مردمی نظام را قبول کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلیمن صدیقی در خطبه این هفته نماز جمعه تهران به تحقق شعار حماسه سیاسی در انتخابات خرداد ماه اشاره کرد و گفت: این اتفاق یک نعمت بزرگ بود تا دشمنان نظام علیرغم تجارب و ابزار خود و همچنین موفقیت نسبی که در انتخابات 88 به‌ دست آورده بود و فکرمی‌کرد که می‌تواند دوباره آن اتفاقات را در کشور تکرار کند  مجبور شد به حضور پرشور مردم اعتراف کنند.

خطیب نماز جمعه همچنین به نقش مهم رسانه ملی در تحقق حماسه سیاسی اشاره کرد و ادامه داد: خطبه های نماز جمعه، وزارت کشور‌، شورای نگهبان و وزارت اطلاعات با ایجاد یک فضای مطمئن و معتمد توانستند زمینه‌های مناسبی را برای حضور پرشور مردم فراهم کند.

وی ادامه داد: هیات‌های اجرایی و نظارتی با تلاش و دقت فراوان باعث شدند تا هیچ‌گونه بهانه و شک و شبهه‌ای در انتخابات وارد نباشد.

صدیقی با بیان اینکه مردم با حضورشان در پای صندوق‌های رای دل امام‌ زمان و رهبری را شاد کردند، اظهار کرد: مهمترین نتیجه این انتخابات در این است که کذب بودن ادعاهای انتخابات 88 اثبات شد و یک تو‌دهنی بزرگ برای دشمنان نظام و کشور بود تا مجبور شوند که حضور پرشور مردم و جایگاه مردمی نظام را قبول کنند.

خطیب نماز جمعه در رابطه با شهدای هفتم تیر گفت: این فاجعه از نظر سنگینی خسارت و ضربه به نظام در تاریخ بی‌همتاست که خوشبختانه مدیریت مدبرانه امام(ره) و مقام معظم رهبری باعث شد خسارت این فاجعه باعث آسیب دیدگی بیشتر انقلاب نشود و جلوی بسیاری از مشکلات دیگر گرفته شود.

وی در توصیف مقام و جایگاه شهید بهشتی، به سخن امام(ره) اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی یک فرد نبود بلکه یک ملت بود و به راستی اگر او اکنون در کنار ما بود می‌توانست خدمات ارزنده‌ای به کشور و نظام کند.

صدیقی در پایان حادثه تاسف‌بار مصر را یک زنگ خطر برای دنیای اسلام قلمداد کرد و افزود: نظام سلطه سالهاست که با برنامه‌های دقیق و سرمایه‌های کلان در تلاش است که سلفی ها را با چهره‌ای خشن و نامعقول به عنوان اسلام در دنیا معرفی کند و به وسیله این جریان دست به اقدام‌های غیر اسلامی و غیر انسانی بزند.

وی تاکید کرد: در حالی که غرب خود را مدافع حوقق بشر می‌خواند ولی همچنان از رفتار‌ها جنون‌آمیز و جنایات علیه اسلام حمایت می‌کند که این اتفاق نشان می‌دهد که اسلام راه خود را در دنیا پیدا کرده است و بیداری اسلامی در یک جایگاهی مهمی قرار گرفته است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز