خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن آماده و یک‌دل است؛

حیدری: استقلال روز سختی در اصفهان خواهد داشت

حیدری: استقلال روز سختی در اصفهان خواهد داشت
کد خبر : ۱۰۳۸۳۹

یک امتیاز دردی را از دو تیم دوا نمی‌کند اما ذوب‌آهن را تا حالا اینقدر با انگیزه ندیده بودم و همه بچه‌ها همدل شده‌اند تا استقلال را ببرند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در آستانه بازی با استقلال در بهترین شرایط ممکن قرار داریم.

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در حال حاضر در آستانه بازی با استقلال تیم ما در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. ذوب‌آهن در حال حاضر به لحاظ روحی، فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و بچه‌ها آماده‌اند و یکدل هستند تا جلوی تیم خوب استقلال بازی خوبی انجام دهند و نتیجه بگیرند.

وی تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد و حتی روی نیمکت هم بازیکنان تأثیرگذاری دارد اما ذوب‌آهن هم تیم خوبی است و جلوی استقلال دنبال 3 امتیاز هستیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم. به نظر من این بازی نقطه عطفی برای ذوب‌آهن خواهد بود.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و آنها هم می‌آیند در اصفهان امتیاز بگیرند. آنها دنبال 3 امتیاز هستند چراکه یک امتیاز دردی را از دو تیم دوا نمی‌کند اما ذوب‌آهن را تا حالا اینقدر با انگیزه ندیده بودم و همه بچه‌ها همدل شده‌اند تا استقلال را ببرند. مطمئن باشید استقلال روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

حیدری در پایان گفت: مردم اصفهان فوتبال را خوب دنبال می‌کنند و می‌دانم به ذوب‌آهن و سپاهان علاقه زیادی دارند. ما به حمایت آنها نیاز داریم هر چند ذوب‌آهن و سپاهان امسال و تا اینجای کار خوب نتیجه نگرفته‌اند، اما مطمئنا در بازی‌های بعدی شرایط بهتری خواهیم داشت. مطمئن هستم برای بازی با استقلال هواداران ذوب‌آهن می‌آیند و استادیوم را پرخواهند کرد تا به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز