خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت استاندار یزد برای درگذشت معدنكاران یال شمالی

پیام تسلیت استاندار یزد برای درگذشت معدنكاران یال شمالی
کد خبر : ۲۹۵۴۴

این اجر عظیم، برگ زرینی است كه در پرونده اعمال آنان می درخشد و بی تردید یاد و خاطره خدمات ارزنده این كارگران پرتلاش و خدوم، هرگز از یادها و خاطره ها زدوده نخواهد شد.

ایلنا - یزد: استاندار یزد به مناسبت درگذشت 8 تن از كارگران معدن زغال سنگ طبس تاکید کرده است: اجر عظیم کارگران خدوم نزد خداوند متعال محفوظ هستند.

به گزارش ایلنا از یزد، متن کامل پیام سردار محمد رضا فلاح زاده بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون»
خبر ناگوار و تلخ حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شهرستان طبس كه منجر به درگذشت هشت نفر از كاركنان زحمتكش این معدن شد، موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب گردید.

این كارگران عزیز، جان گرانبهای خویش را در مسیر پر ثواب تلاش و خدمت رسانی به میهن عزیز اسلامی و در راستای افزایش تولید ملی، كار و سرمایه ایرانی تقدیم نمودند كه اجر عظیم آن، برگ زرینی است كه در پرونده اعمال آنان می درخشد و بی تردید یاد و خاطره خدمات ارزنده این كارگران پرتلاش و خدوم، هرگز از یادها و خاطره ها زدوده نخواهد شد.

بی شك این عزیزان سفر كرده به مصداق آیه شریفه «و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله وکان الله غفورا رحیما» در نزد خداوند قادر متعال مأجور بوده و انشاالله قرین رحمت واسعه حضرت حق خواهند بود. اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه جانسوز به مردم مومن و شریف شهرستان طبس به ویژه خانواده گرامی درگذشتگان این حادثه تلخ، تاثر عمیق و همدردی خویش را با بازماندگان اعلام داشته و از درگاه خداوند قادر متعال برای عزیزان سفر كرده، رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاء الله به ویژه پیامبر اكرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مسألت نموده و یك روز عزای عمومی در شهرستان طبس اعلام می نمایم.

روز گذشته 28 آذرماه بعلت انفجار معدن ذغالسنگ یال شمالی طبس، هشت تن از کارگران این معدن جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز