خبرگزاری کار ایران

عضو شورای خبرگان رهبری:

تمیز دادن سخنان حق از شعارهای کذب مشکل است

تمیز دادن سخنان حق از شعارهای کذب مشکل است
کد خبر : ۴۳۷۳۶

خیلی ها آمدند ودم از ایجاد شغل و اشتغال زدند و در سفر ریاست محترم جمهور به استان وعده بازسازی این کارخانه توسط وی داده شد که بلافاصله این کارخانه با همه املاک و مستغلات به سرمایه گذار ترک واگذار شد ولی متاسفانه در فروردین سال 91 درست در سالی که با شعار تولید ملی آغاز شد این کارخانه تعطیل گردید.

اعضای هیئت اجرایی تشكیلات خانه كارگر مازندران و تعدای از نمایندگان نهادهای كارگری مازندران با اما م جمعه  قائمشهر بمناسب ایام پرشكوه دهه مبارك فجر دیدار كردند.

به گزارش ایلنا از قائمشهر دراین دیدار آیت اله معلمی عضو شورای خبرگان رهبری با بیان اینكه قشر كارگرایرانی بعنوان قشری صبوروولایت مدار در كشور معرفی وشناخته شده است گفت: یکی از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی سیاسی شدن و هوشیار شدن جامعه الخصوص كارگران است وافزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری که به بصیرت و افزایش آگاهی تاکید دارند تمیز دادن سخنان حق و منطقی از شعارهای کذب، کار مشکلی است.

معلمی با اشاره به اینکه حداقل بیش از 600 نفر از کارگران چندین ماه است که بابت حقوق چیزی دریافت نکرده اند گفت: بنا بگفته فرماندار قائمشهر امروز نساجی واحد شماره 2 با 80 نفر در یک بخش آغاز بکار می کند.

معلمی ادامه داد: خیلی ها آمدند ودم از ایجاد شغل و اشتغال زدند و در سفر ریاست محترم جمهور به استان وعده بازسازی این کارخانه توسط وی داده شد که بلافاصله این کارخانه با همه املاک و مستغلات به سرمایه گذار ترک واگذار شد ولی متاسفانه در فروردین سال 91 درست در سالی که با شعار تولید ملی آغاز شد این کارخانه تعطیل گردید.

امام جمعه قائمشهر با اذعان به اینکه شرایط کارگری قائمشهر مرا رنج می دهد اظهار داشت: با وجود انقلاب، فرصت داده شد تا ملت روی پای خود بایستند و تولید کننده باشند اما متاسفانه در عرصه مدیریت ها جایگاه خوبی نداریم و همین ضعف مدیریت در بعضی جاها مانع پیشرفت می شود.

كارگران در این نظام علی رغم تمام تحریم های موجود آزادانه فعالیت وبه بیان مشكلات ومطالبات صنفی خود میپردازیم

درادامه این دیدار  نصراله دریابیگی دبیر اجرایی تشكیلات خانه کارگرمازندران نیزضمن تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: ما امروز به نمایندگی قشر زحمت کش و مستضعف کارگری به حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان قائمشهر رسیدیم تا تجدید میثاقی داشته باشیم با آرمانهای شهدا و مقام معظم رهبری که همیشه حامی مستضعفین هستند.

دریابیگی به نقش کارگران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: در همان دوران شورای اعتصاب با پیگیری های دکتر شهید بهشتی وجمعی ازکارگران شکل گرفت و بعد از به ثمر نشستن انقلاب خانه کارگر تشکیل شد و کارخانجات از لوث وجود مخالفین با وجود همین تشکلهای کارگری پاک شد.

این فعال جامعه كارگری به دستاوردهای بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: ما در این نظام علی رغم تمام تحریم های موجود آزادانه فعالیت وبه بیان مشكلات ومطالبات صنفی خود میپردازیم.

دریابیگی گفت:امروزه اگر رسانه های غربی می گویند در ایران آزادی عمل وجود ندارد من به عنوان عضو کوچکی از جامعه کارگری خط بطلان براین یاوه گویی ها میكشم واینها حرفها و ادعاهای غلط همه کسانی است که دروغ پردازی می کنند.

دریابیگی این آزادی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: طرفداران دروغین کار و گارکر در دنیا بدانند که ما با همه سختی ها و مشکلات پیرو خط ولایت فقیه هستیم و تا آخرین نفس از دین و نظام اسلامی حمایت می کنیم و امروز هم به پاس همه ی این ادعاها به نزد امام جمعه عزیز شهرمان آمدیم که همیشه یار و یاور جامعه کارگری بودند و هستند.

وی در پایان از حقوق ناچیز بازنشستگان گفت و اظهار داشت: گرچه بازنشسته های ما در ایران با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و مشکلات فراوانی دارند اما علی رغم همه این مسائل دست از حمایت از آرمانهای امام و رهبر شان دست بر نخواهند داشت و همواره پا به پای دیگر کارگران، بسوی ساختن جامعه ای سرشار از کار و تولید و انسجام قدم خواهند برداشت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز