خبرگزاری کار ایران

با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت پایدارتر خواهد بود

با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت پایدارتر خواهد بود
کد خبر : ۹۶۰۷۳۹

رئیس پلیس پایتخت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دیدار با استاندار تهران، بیان داشت: با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت پایدارتر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین رحیمی" در دیدار با استاندار تهران، با تبریک هفته دولت، بیان داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش های دولتمردان و خدمتگزاران مردم در دولت می باشد.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی، هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم، عنوان داشت: در شرایط سخت و طاقت فرسای این ایام که نتیجه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان است، تلاش دولتمردان ما قابل تحسین و قدردانی است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: دولتمردان ما با رشادت و ایثارگری، علیرغم همه مشکلات و سختی هایی که دشمنان ایجاد کرده اند مسائل کشور را به پیش می برند.

سردار رحیمی گفت: ما با تمام توان و قدرت در کنار شما هستیم و تلاش داریم تا با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت با ثبات تر و پایدارتر و بهتری را رقم بزنیم.

در ادامه جلسه بندپی استاندار تهران با قدردانی از تلاش های پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه امنیت یکی از شاخصه ها و مولفه های توسعه یافتگی هر کشور محسوب می شود، بیان داشت: امروز در سایه امنیت و آرامشی که بر جامعه حاکم است مردم با اطمینان و اعتماد حاصل از آن فعالیت های مختلف اجتماعی، اقتصادی و.. خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل امنیت است، عنوان کرد: امروز تهران با 9 میلیون جمعیت ثابت و تنوع و تکثر فرهنگ ها و قومیت های مختلفی که در این شهر ساکن هستند، با تدبیر پلیس از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است.

استاندار تهران با اشاره به حوادث آبان ماه سال 98 و تلاش گسترده دشمنان برای ایجاد ناامنی و آشوب در تهران، بیان داشت: علیرغم همه تلاش های دشمنان، با تدبیر و سرعت عمل پلیس پایتخت با کمترین عارضه در پایتخت مواجه شدیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با قدردانی از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی در موضوع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بحث مقابله با ویروس کرونا، گفت: لازم است به فراخور مسئولیت سنگین و گسترده نیروی انتظامی، این نیرو بصورت ویژه از جنبه های مختلف حمایت و تامین شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز