خبرگزاری کار ایران

ارتقای میادین میوه و تره‌بار از یک سازمان خدماتی به بازرگانی

ارتقای میادین میوه و تره‌بار از یک سازمان خدماتی به بازرگانی
کد خبر : ۹۴۵۵۸۶

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: زمان آن فرارسیده است که این سازمان از یک سازمان اجتماعی- خدماتی به یک سازمان اجتماعی- بازرگانی ارتقاء یابد.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت میادین در تحقق این راهبرد به دنبال کسب سود نیست، افزود: منظور از ارتقاء سازمان از یک مجموعه خدماتی به یک منظومه بازرگانی به معنای برنامه‌ریزی‌های جامع‌تر و فراگیرتر در زنجیره تامین محصولاتی است که در این مراکز عرضه می‌شوند.

وی رسیدن به این تفکر را ناشی از ضرورت پاسخگویی مطلوب‌تر به مطالبات روزافزون شهروندان و حمایت موثرتر از تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد: با اعتماد کامل به سرمایه انسانی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار برای حرکت گام به گام به سمت و سوی یک سازمان بازرگانی، نیازمند تغییر فرهنگ سازمانی هستیم. 

براساس اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ راد راه‌اندازی نرم‌افزارهای فروش آنلاین محصولات در 13 میدان میوه و تره بار را آغاز یک تحول بزرگ و وسیع از سوی این سازمان در مسیر کاهش فاصله تولید تا مصرف دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق کامل این طرح و اتصال آن به مراکز تولید علاوه بر ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات، در کاهش نوسانات قیمت و کنترل بازار نیز اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز