مدیرعامل سازمان مدیریت میادین:
شهروندان هنگام مراجعه به میادین میوه و ترهبار حتما ماسک بزنند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تاکید به مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار برای نظارت جدی بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در این مراکز توسط بهرهبرداران و کارگران غرفهها، از شهروندان نیز خواهش میکنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار برای حفظ سلامت خود و دیگران، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از سایر مراجعهکنندگان، «حتما» از ماسک و دستکش استفاده کنند.
به گزاش ایلنا، سید سعید راد با تاکید بر لزوم اعمال مدیریت قاطع قیمتها در جهت ایجاد آرامش و ثبات بازار در شرایط اقتصادی موجود، افزود: باید تلاش کنیم تا بستری فراهم شود که تولیدکنندگان و تامینکنندگان، محصولات خود را برای عرضه مستقیم در اختیار میادین میوه و تره بار قرار دهند تا از طریق به حداقل رساندن حاشیه سود، قیمتها تا جای ممکن کاهش یابد.
وی با اشاره به لزوم هوشمندسازی برای کاهش اتلاف منابع و تسریع در فرآیندها به منظور جلب حداکثری رضایت شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در الکترونیکی کردن کارها و فرآیندها پیشگام بوده است، چنانکه جلسات کمیسیون معاملات این سازمان هر هفته به صورت مجازی برگزار میشود و در تلاش هستیم تا جلسات مزایده این سازمان را نیز به صورت غیر حضوری برگزار کنیم.
راد کنترل و کاهش قیمتها را مهمترین دغدغه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در این ایام خواند و تصریح کرد: اگر چه این سازمان در فرآیند تولید میوه و تره بار نقش ندارد و تنها با ایجاد بستر مناسب برای توزیع، تلاش کرده است که فاصله تولید تا مصرف را کم کند، اما برای حمایت از شهروندان همواره با تمام توان و امکانات در میدان حاضر بوده و هستیم و اختلاف قیمت قابل توجه میادین میوه و تره بار با سطح شهر نیز گواه این مطلب است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به روند صعودی آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در کشور خاطرنشان کرد: ضمن تاکید به مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار برای نظارت جدی بر اجرای پروتکلهای بهداشتی در این مراکز توسط بهرهبرداران و کارگران غرفهها، از شهروندان نیز خواهش میکنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار برای حفظ سلامت خود و دیگران، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از سایر مراجعهکنندگان، «حتماً» از ماسک و دستکش استفاده کنند.
براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ راد با تاکید بر سیاست این سازمان مبنی بر توسعه کمّی بازارهای میوه و تره بار به منظور دسترسی هر چه بیشتر شهروندان به این مراکز همزمان با بهبود کیفی عملکرد میادین میوه و تره بار در سه بخش «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «تنوع محصول»، گفت: به منظور کسب حداکثری رضایت شهروندان و مدیریت بهینه منابع، رویکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، حرکت از یک سازمان خدماتی- عملیاتی به یک شبکه خدماتی- بازرگانی است.