خبرگزاری کار ایران

افزایش تقاضای خرما در میادین میوه و تره‌بار

افزایش تقاضای خرما در میادین میوه و تره‌بار
کد خبر : ۹۰۶۲۰۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام افزایش تقاضای خرما در میادین میوه و تره‌بار با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از تدابیر ویژه این سازمان به منظور پاسخگویی به افزایش تقاضای شهروندان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اعلام اینکه از مدت‌ها قبل، هماهنگی‌های لازم برای عرضه مستقیم خرما به شهروندان در میادین میوه و تره بار با همکاری سازمان‌های مربوطه انجام شده است، افزود: به این منظور، از طریق اختصاص غرفه‌های تک محصولی عرضه مستقیم خرما، تسهیلات ویژه‌ای را هم برای عرضه‌کنندگان این محصول و هم برای مصرف‌کنندگان در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، محصول ۶ استان خرماخیز کشور به صورت مستقیم در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، اظهار کرد: تولیدکنندگان خرما در استان‌های هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و خوزستان، نسبت به عرضه محصول خود در غرفه‌های تک محصولی به شهروندان اقدام می‌کنند.

راد با بیان اینکه در حال حاضر، قیمت هر کیلوگرم خرمای رطب در غرفه‌های تک محصولی میادین میوه و تره بار ۱۹۷۰۰ تومان است و این محصول در غرفه‌های داخل سالن‌های میادین به قیمت ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود، تصریح کرد: همچنین قیمت هر بسته ۷۰۰ گرمی رطب مضافتی سه رج در غرفه‌های تک محصولی ۱۳۸۰۰ تومان است و این محصول در غرفه‌های عادی میادین به قیمت ۱۵۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران مدیرعامل این سازمان با تاکید بر اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مصرف خرما افزایش قابل توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: تدابیر این سازمان از نقش قابل توجهی در کنترل بازار خرما برخوردار بوده و به همین دلیل، با وجود افزایش قابل ملاحظه تقاضا، شاهد ثبات قیمت این محصول هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز