توسعه کیفی و کمی بازارهای میوه و ترهبار در سال ۹۹ شتاب میگیرد
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه توسعه کیفی و کمی بازارهای میوه و تره بار در سال ۹۹ شتاب میگیرد، گفت: با ارزیابی مستمر و منظم عملکرد سازمان، علاوه بر ارتقای کیفیت خدماتی که به مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار ارائه میدهیم، نیازمندیهای شهروندان را به منظور پاسخگویی به مطالبات آنها نیز شناسایی میکنیم.
به گزارش ایلنا، سید سعید راد با اشاره به اینکه در راستای تخصیص بهینه منابع، خواستههای شهروندان را به عنوان عاملی تعیینکننده مورد توجه قرار میدهیم، افزود: محلههای پرجمعیت در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، دارای اولویت بوده و تلاش میکنیم در سال آینده، برای تعداد بیشتری از شهروندان این امکان را فراهم کنیم تا در محل سکونت خود و در کوتاهترین زمان ممکن به بازارهای میوه و تره بار دسترسی داشته باشند.
وی روزهای پایانی سال را ایام شلوغ و پرکار میادین میوه و تره بار که مشتریان آنها تا دو برابر افزایش مییابد، دانست و اظهار کرد: مشتریان، بزرگترین سرمایه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند. از این رو، به تمامی بهرهبرداران توصیه و تاکید کردهایم تا با سعه صدر بیشتری با شهروندان برخورد نمایند و پاسخگوی آنها باشند.
راد با اشاره به اینکه تعداد کارکنان حاضر در میادین و بازارهای میوه و تره بار در ایام پایانی سال افزایش مییابد، تصریح کرد: برای کمک به کارکنان ثابت میادین میوه و تره بار، همکاران ستادی به عنوان نیروی کمکی به این مراکز اعزام میشوند تا در امر نظارت و کنترل بهتر و بیشتر، یاریگر نیروهای حاضر در این مراکز با توجه به افزایش قابل ملاحظه مراجعهکنندگان به آنها باشند.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ وی در پایان با بیان اینکه میادین میوه و تره بار، کمترین مدت زمان تعطیلی در طول سال را دارند و کارکنان این مراکز، ۷ روز هفته مشغول ارائه خدمات رسانی به شهروندان هستند، خاطرنشان کرد: در بین سازمانهای خدمت رسان، اگر گفته شود این سازمان یکی از سازمانهایی است که در طول سال بیشترین فشار کاری بر روی کارکنان آن است، اغراق نشده است.