رفع گره ترافیکی اتوبان باقری در شرق تهران با احداث 4 تقاطع غیرهمسطح
محمد سالاری با تاکید بر اهمیت ایجاد تقاطع هایی در کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران و اتوبان باقری اظهار داشت: اجرای طرح تقاطعهای غیرهمسطح در این محدوده از دورههای گذشته مدیریت شهری نیز مطرح بوده و یکی از دلایل عدم اجرای آن وجود معارضین در بخش انتهایی اتوبان باقری است که این مشکل باید در جلسهای با حضور رییس شورای شهر، مدیران شهری و مالکین رفع شود.
به گزارش ایلنا، جلسه محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری و افشین حبیب زاده نائب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۴ و ۸ به منظور بررسی موانع اجرای طرح احداث تقاطع های ۴ گانه غیرهمسطح بر روی اتوبان باقری واقع در شرق تهران، برگزار شد.
در این جلسه محمد سالاری با تاکید بر اهمیت ایجاد این تقاطع ها در کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران واتوبان باقری اظهار داشت: اجرای این طرح از دوره های گذشته مدیریت شهری نیز مطرح بوده و یکی از دلایل عدم اجرای آن وجود معارضین در بخش انتهایی اتوبان باقری است که این مشکل باید در جلسه ای با حضور رییس شورای شهر، مدیران شهری و مالکین رفع شود.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح قرار است ۴ تقاطع غیر همسطح در محور باقری، خیابان گلبرگ، اتوبان رسالت، خیابان فرجام و خیابان ۱۹۶ اجرایی شود اما با توجه به وجود برخی مشکلات و معارضین، لازم است که ایجاد این تقاطع ها بر مبنای مطالعات، تعیین مدل مناسب و اولویت بندی صورت گیرد.
سالاری اضافه کرد: اجرای این طرح ضرورت دارد، چراکه به رفع گره های ترافیکی این منطقه کمک خواهد کرد و من و همکارانم در شورا وشهرداری تلاش می کنیم بودجه لازم برای اجرای طرح پیش بینی شود.
به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران جلسه محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری و افشین حبیب زاده نائب رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۴ و ۸ به منظور بررسی موانع اجرای طرح احداث تقاطع های ۴ گانه غیر همسطح بر روی اتوبان باقری واقع در شرق تهران، برگزار شد.
در این جلسه محمد سالاری با تاکید بر اهمیت ایجاد این تقاطع ها در کاهش گره ترافیکی محدوده شرق تهران واتوبان باقری اظهار داشت: اجرای این طرح از دوره های گذشته مدیریت شهری نیز مطرح بوده و یکی از دلایل عدم اجرای آن وجود معارضین در بخش انتهایی اتوبان باقری است که این مشکل باید در جلسه ای با حضور رییس شورای شهر، مدیران شهری و مالکین رفع شود.
وی ادامه داد: بر اساس این طرح قرار است ۴ تقاطع غیر همسطح در محور باقری، خیابان گلبرگ، اتوبان رسالت، خیابان فرجام و خیابان ۱۹۶ اجرایی شود اما با توجه به وجود برخی مشکلات و معارضین، لازم است که ایجاد این تقاطع ها بر مبنای مطالعات، تعیین مدل مناسب و اولویت بندی صورت گیرد.
براساس گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سالاری در پایان گفت: اجرای این طرح ضرورت دارد، چراکه به رفع گره های ترافیکی این منطقه کمک خواهد کرد و من و همکارانم در شورا وشهرداری تلاش می کنیم بودجه لازم برای اجرای طرح پیش بینی شود.