خبرگزاری کار ایران

دستگیری 7 گروگانگیر در کمتر از 3 ساعت

دستگیری 7 گروگانگیر در کمتر از 3 ساعت
کد خبر : ۸۴۵۴۷۶

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 7 تن از عاملان گروگانگیری جوان 25 ساله چابهاری در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ سردار"احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 23:16 دقیقه شامگاه روز گذشته یک فقره آدم ربایی در خیابان جمهوری جنوبی شهر چابهار به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان 2 دستگاه زانتیا و  پژو 405 جوانی 25 ساله که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود با تهدید سوار خودرو کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان چابهار و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از 3 ساعت از زمان گروگانگیری، مخفیگاه آدم ربایان در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر 7 نفر را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.

به گزارش سایت پلیس،‌ وی خاطر نشان کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهمان به آدم ربایی در پی اختلاف مالی  اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز