رحیمی مطرح کرد:
آمادگی برای عرضه مستقیم «گوجه فرنگی» در میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در پی افزایش قیمت گوجه فرنگی در سطح شهر، از اعلام آمادگی این سازمان برای عرضه مستقیم گوجه فرنگی در میادین میوه و ترهبار خبر داد.
به گزارش ایلنا، عبدالحسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: به منظور کاهش قیمت گوجه فرنگی، آمادگی داریم به تقاضای تولیدکنندگان و تامینکنندگان این محصول به هر تعداد و به هر میزان ممکن با بیشترین تسهیلات و در کمترین زمان پاسخ بگوییم.
وی با اشاره به اینکه عرضهکنندگان گوجه فرنگی با تسهیلات ویژهای که در اختیار آنها قرار میگیرد، امکان عرضه این محصول را در ۲۴۱ میدان و بازار میوه و تره بار خواهند داشت، اظهار داشت: عرضه مستقیم گوجه فرنگی در میادین و بازارها در منطقی کردن نرخ این محصول موثر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان مدیریت میادین مسئول تولید محصولات کشاورزی نیست، بلکه تلاش میکند تا با ایجاد بسترهای مناسب و کوتاه کردن دست واسطهها و دلالان، فاصله تولید تا مصرف را کاهش دهد، تصریح کرد: توزیع گوجه فرنگی در غرفههای تک محصولی میادین و بازارهای میوه و ترهبار، میتواند در کاهش قیمت این محصول موثر باشد.
رحیمی با تاکید بر اینکه غرفههایی را برای عرضه گوجه فرنگی در نظر گرفتهایم تا تولیدکنندگان در این غرفهها به صورت مستقیم، محصول خویش را عرضه کنند، خاطرنشان کرد: البته عوامل و دلایل افزایش نرخ گوجه فرنگی، خارج از کنترل و اراده سازمان مدیریت میادین است، اما این سازمان در جهت حل و فصل مسائل و مشکلات موجود، همواره آمادگی دارد تا با دستگاهها و سازمانهای مربوطه همکاری کند.