خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار:

تلاش‌مان کنترل قیمت میوه و خشکبار در بازار است

تلاش‌مان کنترل قیمت میوه و خشکبار در بازار است
کد خبر : ۶۶۴۴۵۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد: تمام توان خود را برای کنترل قیمت اقلام موجود در میادین میوه و تره‌بار در جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم به کار می‌گیریم.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌‌بار گفت: این سازمان تلاش خود را به کار گرفته است تا با ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر در جهت کاهش بخشی از مشکلات معیشتی شهروندان نقش‌‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۴ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۴ محله ۲۲ منطقه تهران در تمام ایام هفته مشغول به کار هستند، اظهار داشت: امروز بسیاری از مردم در شرایط معیشتی سختی به سر می‌برند، از این رو خانواده‌هایی که سطح درآمد پایینی دارند نیز می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را از میادین و بازارهای میوه و تره‌‌بار سازمان متناسب با بودجه‌‌‌‌‌شان تهیه کنند.

گفتنی است نرخ‌نامه انواع خشکبار از سوی معاونت بازرگانی و اقتصادی سازمان میادین میوه و تره‌‌بار شهرداری تهران به واحدهای دارای مجوز در میادین و بازارهای میوه و تره‌‌بار تحت پوشش این سازمان ابلاغ شد.

با توجه به افزایش قابل توجه قیمت انواع آجیل و خشکبار، این سازمان با هدف کاهش قیمت و کنترل بازار و در جهت آرامش خاطر و رفاه حال شهروندان، نسبت به ارائه ۹۸ نوع آجیل و خشکبار با نرخ مصوب اقدام کرد.

همچنین غرفه‌‌‌های دارای مجوز سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رعایت کلیه ضوابط، موازین و دستورالعمل‌های اجرایی کمی، کیفی و بهداشتی، نسبت به تهیه انواع روغن بکر در میادین و بازارهای میوه و تره‌‌‌بار با نظارت مشتری اقدام می‌‌کند. 

در قالب این خدمات، روغن‌‌کشی در محل با استفاده از دستگاه پرس سرد انجام شده و روغن استخراج شده در ظروف درب‌‌دار تحویل مشتری می‌شود.

بر اساس این گزارش، اختلاط روغن تولیدی با سایر روغن‌های خوراکی و استفاده از هرگونه ماده افزودنی به آنها غیرمجاز است، ضمن اینکه جنس ظرف مورد استفاده برای عرضه روغن می‌تواند ظروف شیشه‌ای یا ظروف یک بار مصرف پلاستیکی درب دار باشد و استفاده از ظروف با جنس پی وی سی و ظروف بازیافتی ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز