خبرگزاری کار ایران

انتصاب روزبه کردونی به سمت مشاور وزیر کار و مدیر روابط عمومی

انتصاب روزبه کردونی به سمت مشاور وزیر کار و مدیر روابط عمومی
کد خبر : ۵۵۲۲۷۱

علی ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در حکمی؛ روزبه کردونی را به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم علی ربیعی برای مدیر جدید روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شرح زیر است:

جناب آقای روزبه کردونی

نظر به مراتب دانش، تعهد و تخصص ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های عمومی، اجتماعی، سیاستگذاری و ارتباطات و با عنایت به تجربه جنابعالی در ایجاد تعامل هوشمندانه و مناسب با رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و گروه‌های ذینفع به موجب این حکم به عنوان «مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌شوید.

کارکرد اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارکردی اجتماعی است که موضوعاتی نظیر فقر و نابرابری از اصلی‌ترین اولویت‌های آن است. حتی بخش‌های اقتصادی آن نیز ماهیت اقتصاد اجتماعی دارد. جامعه کار و کارگر، کارفرمایان، کارآفرینان، تعاونگران، گروه های اجتماعی کم‌توان، آسیب‌دیدگان اجتماعی، بیکاران در انتظار شغل، افراد جویای مهارت و بازنشستگان، به عنوان اصلی‌ترین عناصر رشد و توسعه و رفاه کشور، ذی‌نفعان بزرگ این وزارتخانه هستند که ما را ملزم به تبیین جامع مسائل و اطلاع‌رسانی صحیح برای جامعه و کنشگران این عرصه می‌نماید. به همین منظور مهم‌ترین مساله برای اینجانب از یک‌سو تبدیل روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی به صدای رسای گروه‌های خاموش و ازسوی دیگر انعکاس رسانه‌ای هوشمندانه فعالیت‌های برنامه‌ای دستگاه است.

در این چارچوب و با توجه به اهمیت روابط عمومی کارآمد در تحقق سیاست‌ها و اهداف این وزارتخانه، انتظار می‌رود برای نیل به اهداف زیر با جدیت و تدبیر عمل نمایید:

1-ارتباط مستمر و هماهنگی کامل با شورای اطلاع‌رسانی دولت و سایر مراجع اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای کشور

2-جمع‌آوری، تحلیل و ارائه اطلاعات و گزارش‌های سیاستی در خصوص وزارتخانه و ارائه هدفمند آن به افکار عمومی

3-رصد و تحلیل محتوای رسانه‌های فضای مجازی و مکتوب در حوزه عمومی.

4-تلاش جهت گسترش گفتمان‌سازی در عرصه‌های مختلف

5-تدوین و اجرای سیاست رسانه‌ای واحد در وزارتخانه، سازمان‌ها و واحدهای تابعه

6-ایجاد انسجام، هماهنگی و وحدت رویه بین روابط عمومی‌های سازمان‌ها و واحدهای تابعه وزارتخانه در حوزه‌های ارتباطی، تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی.

7-نظارت به منظور هم‌افزایی و استفاده بهینه از امکانات، ایجاد هماهنگی، همسویی بین فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای معاونت‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌ها

8-برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی و بیشترین بهره‌گیری از هزینه‌های لازم بر فعالیت‌های آگاهی بخش توسط سازمان‌ها، گسترش خیر جمعی و سایر موارد مرتبط در هریک از حوزه‌ها

9-هماهنگی به منظور انتخاب مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و واحدهای تابعه و نظارت بر عملکرد آنها

10-تلاش جهت گسترش ارتباطات موثر بین سطوح ستاد و صف و بین وزارتخانه، واحدهای تابعه و ادارات کل در استان‌ها

11-تلاش جهت گسترش روحیه امید، اعتماد، نشاط اجتماعی، شادابی و خیر جمعی در جامعه بویژه جامعه کار و تولید.

12-ایجاد زمینه گسترش حضور و مشارکت بیشتر اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، فعالان مدنی و نهادهای خیریه در فرآیندهای سیاستگذاری

13-انعکاس واقعیت‌های اجتماعی جامعه، انتقادها و پیشنهادهای گروه‌های ذیربط، ذی‌نفع و شهروندان به واحدهای مرتبط

14-تلاش برای ایجاد گفت‌وگوی اجتماعی میان وزارتخانه و دستگاه‌های تابعه، نهادهای مدنی و دانشگاه‌ها

امیدوارم مجموع تدابیر و فعالیت‌های جنابعالی موجب ارتقای شأن و منزلت وزارت متبوع و اعتلای جایگاه آن در نزد ا فکار عمومی گردد.

توفیق شما را در انجام وظایفی که برعهده دارید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی ربیعی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز