خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

انجام ۱۳ طرح پژوهشی در حوزه جوانان و ورزش

سرپرست مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان از عقد قرارداد ۱۳ طرح پژوهشی مصوب شورای پژوهشی وزارت در حوزه جوانان و ورزش خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا فضلی در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش با اشاره به اقدامات این مرکز گفت: عقد قرارداد ۱۳ طرح پژوهشی مصوب شورای پژوهشی وزارت در ۲ حوزه جوانان و ورزش، برگزاری همایش ارائه یافته های پژوهشی ادارات کل استانها در ۸ شهریور در استان گیلان و بررسی سایر طرح نامه های پژوهشی دریافت شده در جلسه کمیته علمی را از اقدامات مهم مرکز مطالعات دانست.

همچنین عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان هم در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش با اشاره به اهمیت مدیریت استراتژیک گفت: بخش های زیر مجموعه این معاونت از بخش هایی است که باید نگاه استراتژیکی به آن داشت و بر همین اساس نیاز به سرعت بخشیدن به انجام فعالیتها در چارچوب قوانین و مقررات دارد.

وی با توجه به گزارشات ارائه شده و با تاکید بر فعالیتهای دفتر برنامه ریزی و آموزش گفت:در بر گزاری دوره های آموزشی در فدراسیون‌ها باید دقت داشت تا این برنامه ها با نیاز اصلی جامعه مخاطب آنها متناسب باشند تا بتوان حداکثر بهره لازم را در این زمینه حاصل کرد.

کد خبر : ۳۹۷۰۱۰