خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران عنوان کرد:

بهره‌برداری از فاز دوم بوستان ولایت همزمان با آغاز احداث نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور

بهره‌برداری از فاز دوم بوستان ولایت همزمان با آغاز احداث نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور
کد خبر : ۳۱۶۵۳۵

شهردار تهران از بهره‌برداری فاز دوم بوستان ولایت همزمان با آغاز احداث نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار تهران در آیین امضای تفاهم‌نامه احداث نخستین بیمارستان هسته‌ای کشور که در محل بوستان ولایت انجام شد، گفت: وقتی انسان توفیق خدمت پیدا می‌کند و بعد با خرد جمعی برنامه‌ریزی کرده و در آن مسیر حرکت می‌کند و شاهد تحقق این برنامه‌ها می‌شود یکی از خوشحال‌کننده‌ترین و بهترین نعمت‌هایی است که نصیب وی می‌شود.

وی با اشاره به دو قطبی بودن شهر تهران گفت: بر این موضوع تاکید داشتیم که جنوب شهر تهران را درست کنیم، زیرا فاصله میان شمال و جنوب شهر تهران بیشتر شده است.

شهردار تهران افزود: من قول ندادم که فاصله شمال و جنوب شهر را یکی کنیم، اما قول دادم که نگذاریم این فاصله بیشتر شود و امروز خوشحالم که نه تنها این فاصله بیشتر نشده بلکه کاهش هم یافته است. چنانکه امروز خط سه متروی تهران از جنوب شهر نیز رد می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف دیگر ما ارتقای کمی و کیفی شهر تهران بود، خاطر نشان کرد: امروز این اتفاق با اولویت‌ قراردادن جنوب شهر تهران افتاده است، چنانکه برای 375 محله تهران شورایاری و سرای محله تعریف کرده‌ایم.

شهردار تهران گفت: هدف گذاری دیگر ما آن بود که شهر تهران را تبدیل به شهری جهانی کنیم و امروز مفتخریم که مهمترین جوایز در حوزه شهری به تهران اختصاص می‌یابد و هر خارجی که وارد این شهر می‌شود رضایت خود را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه طرح جامع شهر تهران در سال 88 تصویب شد و شهر ما بر اساس یک برنامه پیش می‌رود و زمینی 300 هکتاری در جنوبی‌ترین نقطه شهر به صورت یکپارچه در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز این زمین 1600 میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته تا در اختیار شهروندان قرار بگیرد، اظهار کرد: این مبلغ هزینه‌‌ای گران برای یک نقطه از شهر است.

قالیباف خاطرنشان کرد: احداث این بیمارستان که با همراهی خوب دولت، انجام خواهد شد؛ یکی از نمادهایی است که نشان می‌دهد؛ تمامی اهداف از پیش گفته شده از بعد محلی تا دانش‌بنیان، ملی، جهانی، توریسم درمانی و غیره به صورت یکجا در این پروژه نهفته است.

شهردار تهران پیشنهاد داد پس از امضای این تفاهم‌نامه، توافق‌نامه اجرایی این کار را نیز انجام دهیم تا بتوانیم تا پایان سال جاری با همکاری دولت و شهرداری کلنگ بیمارستان را بزنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فاز دوم بهره‌برداری از بوستان ولایت همزمان با شروع احداث این بیمارستان انجام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز