خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران:

شکایت از دفاتر خدمات گردشگری در تعطیلات عید فطر، خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

 شکایت از دفاتر خدمات گردشگری در تعطیلات عید فطر، خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
کد خبر : ۲۹۰۱۹۳

اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با ارسال بخشنامه‌ای کلیه دفاتر خدمات مسافرتی مجری تورهای تعطیلات عید فطر را ملزم به حضور و پاسخگویی به مسافران و ناظران معاونت گردشگری استان در صورت بروز مشکلات و شکایات احتمالی کرد.

به گزارش ایلنا، رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در  شهر تهران به عنوان یکی از مقاصد گردشگر فرست در ایام تعطیلات عید فطر شاهد درخواست بالای خرید خدمات سفر بسیاری از هموطنان خواهد بود  که این حجم بالای خدمات بدون افزایش نظارت ها ممکن است موجب بروز مشکلاتی برای مسافران تهرانی شود.

خسروآبادی  با اعلام آنکه با ارسال بخشنامه ای کلیه دفاتر خدمات مسافرتی را ملزم به حضور و پاسخگویی 24 ساعته در ایام تعطیلات عید فطر نموده ایم از همشهریان خواست تا کلیه خدمات خود را با عقد قرارداد و با حصول اطمینان از مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی خریداری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت دریافت هرگونه شکایتی از نحوه خدمات دهی به گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر از سوی دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری ، طرح شکایت خارج از نوبت و در اولین زمان ممکن در کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران بررسی و اعلام رای خواهد شد.

از همشهریان خواسته می شود برای اعلام شکایات خود در تعطیلات عید فطر با شماره تلفن های 88934841 الی 3 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز