معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:
پاسخگویی به ۳۴۰ تماس در جریان «چهارشنبههای پاسخگویی»

در ادامه برنامه هفتگی «چهارشنبههای پاسخگویی»، روز گذشته، معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، به ۳۴۰ تماس تلفنی از سوی کارکنان ستاد وزارت و دانشگاههای علوم پزشکی پاسخ داد. این برنامه بهعنوان بخشی از سیاستهای پاسخگویی و شفافیت این معاونت است.
به گزارش ایلنا، در ادامه برنامه هفتگی «چهارشنبههای پاسخگویی»، روز گذشته، طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، به همراه مدیران کل و کارشناسان حوزههای مختلف این معاونت، به ۳۴۰ تماس تلفنی از سوی کارکنان ستاد وزارت و دانشگاههای علوم پزشکی پاسخ دادند.
این برنامه با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه با کارکنان حوزه سلامت برگزار میشود و طی آن پرسشها و دغدغههای کارکنان در زمینههای مختلف اداری، مالی و منابع انسانی بهصورت مستقیم مورد بررسی و پیگیری قرار میگیرد.
موهبتی در این خصوص تأکید کرد: تعامل مستقیم با همکاران و پاسخگویی به مسائل آنان یکی از مهمترین اصول ما برای ایجاد شفافیت و رفع موانع موجود است و این روند بهصورت مستمر ادامه خواهد داشت.
به گزارش وبدا، گفتنی است، برنامه «چهارشنبههای پاسخگویی» بهعنوان بخشی از سیاستهای پاسخگویی و شفافیت معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، هر هفته برگزار میشود.