خبرگزاری کار ایران

افزایش تعداد شعبات فروشگاه شهروند تا پایان امسال

افزایش تعداد شعبات فروشگاه شهروند تا پایان امسال
کد خبر : ۱۵۷۸۱۰۷

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند گفت: با توجه به افزایش مشارکت بیشتر صاحبان سرمایه، ملک و بخش خصوصی، تا پایان سال شاهد افزایش شعبات خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح ششمین نمایشگاه بین‌المللی ایران ریتیل‌شو با حضور سید جواد حسینی کیا نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معصومه آقاپور مشاور رئیس جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی، سید داود موسوی معاون توسعه بازرگانی وزارت صمت، صدیف بیک‌زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران و داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برگزار شد.

مراسم افتتاحیه با بازدید از غرفه‌های حاضر در نمایشگاه از جمله غرفه شرکت شهروند ادامه یافت و طی آن در نشستی صمیمانه که در غرفه شهروند برگزار شد، داود قربانیان مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، آخرین اقدامات، روند توسعه همه جانبه و دستاوردهای این مجموعه در افزایش سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و حوزه خرده‌فروشی را تشریح کرد.

به گزارش سایت شهر، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه سیستم بارکد ابتدا توسط فروشگاه‌های شهروند در کشور ایجاد شده است، افزود: مجموعه شهروند مبدع و پیشگام فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور بوده و در حال حاضر نیز ۱۷۰ هزار متر مربع فضای هایپری و فروشگاهی در استان تهران و البرز در اختیار دارد.

وی از ارائه بیش از ۵۴ هزار قلم کالا و ۳۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در شهروند خبر داد و گفت: در حال حاضر بخش زیادی از کالای تنظیم بازاری در راستای سیاست دولت و سازمان صمت و تعدیل بازار از طریق فروشگاههای شهروند و سازمان میادین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

قربانیان با اشاره به طرح توسعه مشارکتی فروشگاه‌های شهروند یادآور شد: در دوره جدید مدیریت شهری ۱۳ شعبه جدید به مجموعه فروشگاه‌های شهروند افزوده شده و اولین فروشگاه فرانچایزی نیز در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری رسید. با توجه به افزایش مشارکت بیشتر صاحبان سرمایه، ملک و بخش خصوصی، تا پایان سال شاهد افزایش شعبات خواهیم بود.

نایب رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای ادامه داد: شهروند مبدع اتفاقات خوبی بوده و در حال حاضر نیز عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای است و در هوشمندسازی خدمات نیز اتفاقات خوبی را رقم زده است. توسعه فروشگاه اینترنتی در کنار فروشگاه‌های فیزیکی و هایپری از جمله خدماتی است که در اولویت اقدامات مجموعه شهروند با هدف ارتقاء خدمات‌رسانی به مشتریان است.

قربانیان ادامه داد: بخش زیادی از کالاهای تولیدکنندگان کشور در وهله نخست از طریق سامانه های الکترونیک شهروند پذیرش و به شهروندان عرضه می‌شود و با توجه به قدمت ۳۰ ساله شهروند، ویترین اول بسیاری از تولیدکنندگان داخلی برای عرضه کالای باکیفیت، فروشگاه شهروند است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز