خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته فراجا

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته فراجا
کد خبر : ۱۵۴۷۶۰۹

رئیس شورای عالی ورزش و جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: سلامتی، نشاط، همفکری، ایجاد آگاهی اجتماعی و ایجاد روحیه همبستگی را از اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی فراجا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس، سردار "محمد شرفی" در همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان فراجا که در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: مراسم پیاده‌روی خانوادگی کارکنان فراجا  معمولاً به مناسبت‌های مختلفی برگزار می‌شود، از جمله روزهای ملی، ایام خاص مانند هفته انتظامی یا به منظور ترویج سلامت و فعالیت‌های ورزشی در بین کارکنان که به تقویت روحیه همبستگی و همکاری میان کارکنان، سلامت جسمانی و ایجاد حس نشاط کمک می‌کند.

رئیس شورای عالی ورزش فراجا افزود: در این مراسم، کارکنان معمولاً در یک مسیر مشخص پیاده‌روی می‌کنند و شامل برنامه‌های سخنرانی‌های، اجرای موسیقی، انجام حرکات ورزشی و یا برگزاری مسابقات کوچک است؛ مراسم پیاده‌روی کارکنان فراجا معمولاً به عنوان یک فعالیت تیمی و ورزشی سازماندهی می‌شود و می‌تواند جنبه‌های مختلفی داشته باشد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا یکی از اهداف این همایش را ترویج سلامت جسمانی به عنوان یکی از اصلی‌ترین اهداف و تشویق کارکنان به فعالیت بدنی و بهبود وضعیت سلامتی آن‌ ها عنوان کرد و گفت: انجام فعالیت‌های ورزشی منظم می‌تواند به کاهش استرس و افزایش انرژی کمک کند.

وی تقویت روحیه تیمی و همبستگی را از دیگر اهداف  پیاده‌روی گروهی عنوان کرد و گفت: این همایش فرصتی مناسب برای هم‌فکری و تقویت روابط بین کارکنان و خانواده های آنان است و این امر می‌تواند به بهبود روحیه کار گروهی و همکاری در محیط کار منجر شود.

سردار شرفی ایجاد آگاهی اجتماعی را از دیگر اهداف  این مراسم عنوان کرد و گفت: مراسم های جمعی می‌تواند به عنوان یک بستر برای آگاهی‌رسانی درباره مسائل اجتماعی و انتظامی نیز عمل کند، به ویژه اگر با برنامه‌های آموزشی همراه باشد.

رئیس شورای عالی ورزش فراجا افزود: مراسم پیاده‌روی کارکنان فراجا نه تنها به بهبود وضعیت جسمانی آن‌ها کمک می‌کند، بلکه فرصتی برای ایجاد فضای دوستانه و صمیمی در جامعه کاری است و می‌تواند به بهبود روحیه و کارایی کارکنان منجر شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه این برنامه تلفیقی و میان کارکنان و خانواده های آنان و مردم عزیز کشورمان بود ادامه داد: این مراسم به نوعی برای همه هموطنان در نظر گرفته شده  بود و مردم عزیز کشورمان نیز  در کنار کارکنان و خانواده های آنان در این مراسم شرکت داشتند.

گفتنی است در پایان این مراسم قرعه کشی انجام و به تعدادی از شرکت کنندگان در این همایش جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز