خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد:

تهیه فیلم و کتاب از ۳۰۰۰ نامه رزمندگان که به خانواده‌هایشان نرسید

تهیه فیلم و کتاب از ۳۰۰۰ نامه رزمندگان که به خانواده‌هایشان نرسید
کد خبر : ۱۵۴۷۴۱۴

​رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۳۰۰۰ نامه رزمندگان در جنگ تحمیلی به دست خانواده‌هایشان نرسیده، از نگارش کتاب و تهیه فیلم از این نامه ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در دیدار با آقایساچوک پاول رئیس صلیب سرخ روسیه در بیست و چهارمین نشست مجمع عمومی فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر گفت: هلال احمر ایران عضو شورای مدنی بریکس و رییس کمیته تندرستی و اقدامات بشر دوستانه این شورا است. هلال احمر ایران در مباحث مدنی بریکس فعال است.

وی ادامه داد: اینکه جمعیت های ملی بتوانند در کنار هم قرار بگیرند و بریکس را تقویت کنند تا در مقابل گروه‌های اشاعه دهنده و اعمال کننده ظلم بیاستند قطعا تاثیر بسزایی در تقویت صلح و امنیت بین المللی دارد.

کولیوند در ادامه بیان کرد: هلال احمر همکاری و تعامل سازنده ای را با رئیس شورای مدنی بریکس پیش برده است. هلال احمر و صلیب سرخ وظایف مشترکی را بر عهده دارند و ما می‌توانیم با صلیب سرخ روسیه همکاری کنیم.

وی ادامه داد: هلال احمر دارای کارخانه تولید دارو، کارخانه تولید تجهیزات پزشکی، چندین بیمارستان، مراکز توانبخشی، مراکز اورتز و پروتز برای تولید اعضای مصنوعی بدن، توان لجستیکی است.

در ادامه رئیس هلال احمر بر اهمیت شکل گیری همکاری بین هلال احمر ایران و صلیب سرخ روسیه تاکید و عملیاتی شدن این همکاری‌ها را مهم و ارزنده برشمرد.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین اعلام کرد که جمعیت هلال احمر ایران در زمینه برپایی اردوگاه اسکان اضطراری برای آوارگان ناشی از جنگ و بحران‌ها تجربه گران بهایی دارد و در حال حاضر نیز در حال کمک به آوارگان سوریه و لبنان است.

کولیوند در ادامه بیان کرد: هلال احمر ایران در مباحث اجتماعی (افزایش تاب آوری و توانمند سازی برای افراد آسیب پذیر) نیز دارای تجربه فراوانی است. این افراد بعد از آموزش های هلال احمر و با حمایت ما مشغول به کار شده و شرایط مطلوبی دارند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، کولیوند در ادامه گفت: ۳۰۰۰ نامه رزمندگان ما در جنگ تحمیلی به دست خانواده‌هایشان نرسیده و در حال ثبت آنها برای انتشار کتاب و تولید فیلم هستیم. ۲۵۰۰ شهید امدادگر ما در جنگ در حال فعالیت بودند که درصددیم در مراسمی از خانواده‌های آنها تقدیر کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز