خبرگزاری کار ایران

ملکی خبرداد:

حریق در یک منزل مسکونی/نجات جان یک زن از میان شعله های آتش

کد خبر : ۱۵۴۷۰۹۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از نجات جان یک زن در میان شعله های آتش خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰۲:۲۸ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی به آدرس خیابان خاوران کوچه بلوچیان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. 

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان مسکونی دو طبقه روی همکف بود که طبقه دوم این ساختمانم کاملا شعله‌ور بود. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شعله‌های آتش از پنجره‌های ساختمان بیرون زده بود و یک خانم حدود ۵۸ساله در وضعیت بسیار خطرناکی در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود. آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با توجه به حجم زیاد شعله و حرارت با نردبان دستی به سرعت خود را به بالا رسانده و این خانم را از میان شعله‌های آتش بیرون آورده و باتوجه به اینکه مصدومیت کمی داشت به نیروهای اورژانس تحویل دادند. 

به گفته ملکی اگر آتش نشانان به سرعت این خانم را خارج نمی‌کردند قطعا اتفاق ناگواری می‌افتاد. این عملیات در ساعت ۴:۲۳ آتش خاموش شده و از سرایت آتش اطراف جلوگیری شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز