خبرگزاری کار ایران

استاندار سابق تهران:

باید سیره رئیس جمهور شهید را الگوی خود قرار دهیم

باید سیره رئیس جمهور شهید را الگوی خود قرار دهیم
کد خبر : ۱۵۴۶۰۷۳

استاندار سابق تهران گفت: ما باید سیره رئیس جمهور شهید را الگوی رفتاری بدانیم و بر آن تکیه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا فخاری، استاندار سابق تهران در مراسم تودیع و معارفه استاندار تهران گفت: هر آمدنی رفتنی دارد.من برای ارایه گزارش نیامده ایم خیلی از کارها چه من بودم و چه نبودم انجام می شد ساختارها کارشان را انجام می دهند و مدیران ارشد پیش برنده هستند.

وی ادامه داد: ما در استانی زندگی می کنیم که پر از چالش است. ما تنش آبی، برق و گاز داریم که در همه جای دنیا هم هست و ما باید ساختن و پرداختن و بهره گیری صحیح از امکانات موجود را مدیریت کنیم.اصل پیش برندگی است ما هر چه در توان داشتیم ارائه کرده ایم تا در پیشگاه خداوند متعال، شهدا و امام راحل و مردم رو سفید باشیم.

وی تصریح کرد: از عنایت ائمه جمعه تشکر و قدردانی می کنم. از مدیران کل استان عذرخواهی می کنم من را حلال کنید تلاش می کردیم به اتفاق یک کار خوب را پیش ببریم. از استاندار جدید هم می خواهم دوشنبه های صنعتی تعطیل نشود ما موضوعات چندین ساله را در این دوشنبه ها حل کردیم شورای گفتگو نیز یکی از اقداماتی بود که در رفع مشکلات موثر بود.

استاندار سابق تهران خاطرنشان کرد: در این دو سال بخشی از وقت ما در ۷ شهرستان استان به عنوان جانشین شورا صرف شد چرا که شورایی وجود نداشت و منحل شده بود. اینها موضوعاتی است که تداوم آن یک اصل است و تداوم آن باعث باقیات و صالحات خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما باید سیره رئیس جمهور شهید را الگوی رفتاری بدانیم و بر آن تکیه کنیم. ۵ انتخابات در مدت ۴ ماه برگزار شد که باید برنامه ریزی برای آن صورت می گرفت ما در معرض تهدید هستیم دیروز بودیم امروز هم هستیم فردا هم خواهیم بود اما اعضای شورای تامین با آینده پژوهی و تدابیر درست اقدامات مناسب را انجام داده و تهدیدها را خنثی کردند مواردی  در تجمعات میلیونی بود که قبل از وقوع خنثی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز