خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان تهران مطرح کرد:

کمبود ۴۰ پاسگاه در تهران

کمبود ۴۰ پاسگاه در تهران
کد خبر : ۱۵۴۶۰۴۹

رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: همه تهران پارک‌وی و ونک نیست؛ تهران دروازه غار، محمودآباد و مرتضی گرد هم دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی یزدی خواه؛ رئیس مجمع نمایندگان تهران در مراسم تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: آقای مهندس فخاری از مدیران ارزشی و تلاشگر ما هستند از دهه ۷۰ باهم همکار بودیم. نمایندگان تهران علاقه مند بودند که ایشان را حفظ کنیم پیش نویسی تهیه و ۱۷ الی ۱۸ نفر هم امضا کردند اما ایشان مطلع شده و از ما خواستند این کار را نکنیم و اجازه بدهیم روال طی شود.

وی ادامه داد: استان تهران در شاخص های کشوری در حوزه هایی مانند حمل و نقل، بودجه عمرانی و .... از میانگین شاخص های کشور پایین تر است. امروز که بودجه تقدیم شد رییس جمهور گفتند ۴ محور دارد یکی از این محورها عدالت است به آقای پورمحمدی گفتیم برای تهران چه کردید به مدارس فرسوده اشاره کردند که میانگین کلاسها ۴۰ نفر است و میانگین نیرو در استان‌ها یک به ۲۹ است، در حالی که در تهران یک به ۴۰ است.

یزدی‌خواه درباره استاندار جدید تهران گفت: من از همه نمایندگان آذربایجان شرقی و غربی سوال کردم گفتند ایشان بهترین گزینه هستند و نسبت به سایر گزینه ها فاصله معناداری داشتند. ایشان در جمع ۲۸ نفر از نمایندگان استان تهران حاضر شدند ما از ایشان می خواهیم شاخص های تهران در حوزه فرهنگی و ... را افزایش دهند. میانگین عمر طرح عمرانی در استان تهران ۱۵ سال است با توجه به اینکه حمایت دولت را دارند امیدوارم این شاخص ها را ارتقا دهند. همه تهران پارک‌وی و ونک نیست تهران دروازه غار، محمودآباد و مرتضی گرد هم دارد.

وی ادامه داد: طبق شاخص ها ۴۰ پاسگاه در تهران کم داریم.سخت‌ترین استانداری ها استانداری تهران است و برای یک اقدام باید با صد جا هماهنگ کنند و ما توقع داریم وزیر ‌کشور از ایشان حمایت بیشتری داشته باشند. مجمع نمایندگان تهران نیز هر گونه همکاری و همراهی را با استاندار تهران خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز