خبرگزاری کار ایران

چمران در آیین تجلیل از کارکنان اداره‌کل پشتیبانی:

اگر اقدامات نیروهای پشتیبانی نباشد بسیاری از امور شهرداری انجام نمی‌شود

اگر اقدامات نیروهای پشتیبانی نباشد بسیاری از امور شهرداری انجام نمی‌شود
کد خبر : ۱۵۴۴۲۹۷

رییس شورای اسلامی شهر تهران با پرداختن به اهمیت فعالیت کارکنان اداره کل پشتیبانی گفت: در هر اقدامی افراد زیادی فعالیت می‌کنند که تعداد زیادی از آنها دیده نمی‌شوند در حالی که در کار خودشان قطعا موثرند.

به گزارش ایلنا؛ مهدی چمران رئیس شورای شهر اسلامی شهر تهران در ویژه برنامه تکریم خانواده اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران که -جمعه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳- در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، ضمن درود بر رزمندگان جبهه مقاومت گفت: در این روز جمعه از خداوند می طلبیم که هر چه زودتر این مردان پاک را از شر اسرائیل کودک‌کش نجات بخشد و مردم خاورمیانه بتوانند روزهای خوشی را شاهد باشند. 

چمران با پرداختن به فعالیت کارکنان اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران ادامه داد: در هر اقدامی افراد زیادی فعالیت می‌کنند که تعداد زیادی از آنها دیده نمی شوند در حالی که در کار خودشان قطعا موثرند. هرچند در ظاهر نیستند و یا کنار دیده می شوند. 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر خیلی از این افراد نباشند شهر چهره دیگری خواهد داشت. مثل کارخانه ای که حتی اگر تنها یک پیچ آن خراب شده باشد، از کار می افتد. شهر مانند یک موجود زنده است و عده ای باید تلاش کنند تا مردم در آسایش زندگی خود را سپری کنند. ما در شهرداری و شورا خادم مردم هستیم و به این خدمتگزار بودن افتخار می کنیم. 

وی تاکید کرد: کار اداره پشتیبانی، کار کوچکی نیست؛ اگر این پشتیبانی ها نباشد بسیاری از مسایل می خوابد و شهر نمی چرخد. چه در اداره پشتیبانی چه شهرداری های مناطق و دیگر مراکز؛ چرا که همه برای شهر تلاش می‌کنند. شهر تهران شهر زنده ای است و اصولا تعطیلی ندارد. 

چمران در پایان گفت: از مسئولین اداره پشتیبانی که برای اولین بار چنین برنامه ای را در تقدیر از شما برگزار کرده اند، تشکر می‌کنم. اصل بحث این است که البته تشکر واقعی از شما دست خداست. اگر او بخواهد مزد شما را بدهد ارزش آن قطعا فراتر از اینها خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز