خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم‌سازی و اجرا بروند

مشاورین امور زنان و خانواده به سمت تصمیم‌سازی و اجرا بروند
کد خبر : ۱۵۴۴۲۰۱

​فرماندار تهران با تأکید بر نقش مشاورین امور زنان و خانواده گفت: مشاورین امور زنان و خانواده نباید صرفا پیگیری امور را انجام دهند؛ بلکه بایستی به سمت تصمیم‌سازی و اجرا حرکت کنند.

به گزارش ایلنا، احمد قیومی با اشاره به جایگاه مهم حوزه زنان و خانواده و اهمیت گسترش این جایگاه برای ایجاد ظرفیت‌های بزرگ در راستای شکل گیری رخدادهای ارزشمند، گفت: حوزه زنان و خانواده دارای ابعاد بزرگ‌تر و ظرفیت آفرینی در بخش‌های مختلف همچون جریان سازی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است و با توجه به حضور بانوان تلاشگر و با روحیه جهادی، این امر محقق می‌شود.

وی افزود: دامنه کاری امور زنان و خانواده دارای ابعاد بسیار است که این مهم رویت نخواهد شد، مگر با سپردن امور به خودشان و در کنار پیگیری مطالبات خود در جایگاه امور بانوان، دستور دهنده و بر اجرا شدن آن نظارت داشته باشند.

فرماندار تهران تأکید کرد: روحیه توسعه گرایانه مسئول امور زنان و خانواده به ویژه در فرمانداری باعث ایجاد تحولی در عملکردهای مطلوب طی یکسال و اندی گذشته شده و این را به وضوح می‌توان در برنامه‌های اجرا شده، همدلی بوجود آمده در سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌ها و ادارات و نهادها با فرمانداری و همچنین گزارش عملکردها به خوبی مشاهده کرد.

قیومی افزود: زنان و دختران ایران اسلامی نشان دادند که سکان دار جریان سازی‌های مهم کشوری، حرکت دهنده آن و آرامش بخش جامعه هستند، نگاه زنان به مسائل مختلف تیزبینانه بوده و باعث رشد عملکردی با پیگیری‌های مثمرثمر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی در تهران گفت: هفته گذشته دومین رویداد فرهنگی را در قالب هفته فرهنگی شاهد بودیم، هفته فرهنگی امسال با توجه به رشد پویش‌ها و برنامه های مهم در بخش‌ها، حوزه‌ها، دستگاه‌ها، آنقدر رشد داشت که می توانستیم آن را در تهران احساس کنیم.

فرماندار تهران تأکید کرد: ظرفیت‌های بسیاری در تهران وجود دارد که در هفته فرهنگی با همدلی دستگاه‌ها و نهادها و شهرداری و ... به بخشی از آن پرداخته شد، از این رو با همدلی و نقش موثر هم افزایی می‌توان کارهای بزرگتر و عمیق تری را در پایتخت اجرایی کرد که این ظرفیت قطعا در تهران وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز