خبرگزاری کار ایران

گام‌های مؤثر مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در ایجاد روحیه امید و خودباوری در نخبگان

گام‌های مؤثر مرکز تحقیقات پزشکی قانونی در ایجاد روحیه امید و خودباوری در نخبگان
کد خبر : ۱۵۴۲۱۲۰

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به پیشرفت های اخیر مرکز تحقیقات گفت: مرکز تحقیقات در سال های اخیر با ساخت و بومی سازی برخی تجهیزات، مواد مصرفی و دستگاه های مورد نیاز سازمان گام های مؤثری در راستای خودکفایی سازمان برداشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، عباس مسجدی روز شنبه 21 تیر ماه در مراسم بازدید جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران از مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران گفت: مرکز تحقیقات پزشکی قانونی طی سال های اخیر تولیدات قابل توجهی در بحث مواد مصرفی و تجهیزات سازمان داشته و اخیرا نیز با اخذ استاندارد بین المللی ایزو 18385 برای کیت ژنتیک (برای اولین بار در جهان اسلام)، موجبات خودباوری و امیدآفرینی در نیروها و نخبگان جوان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: پزشکی قانونی در سال های اخیر در زمینه های علمی پیشرفت های مطلوبی داشته و در طول سال های فعالیت خود به عنوان یک سازمان تخصصی مستقل، برای رشد و توسعه برنامه های مداومی داشته و گام های بزرگی برداشته است که این تلاش ها تا رسیدن به اقتدار سازمانی هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه حرکت این سازمان همواره رو به جلو بوده، تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی در حوادث و بحران های سال های گذشته از قبیل حادثه منا، ساختمان پلاسکو، سقوط هواپیما و... با تلاش شبانه روزی همکاران در سطح کشور سربلند بیرون آمده و در کمترین زمان ممکن و با دقت بالا به مراجع قضایی اعلام نظر کرده است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور به مشکلات این سازمان در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود: همکاران سازمان با وجود مشکلات و محدودیت‌های بسیار از جمله حجم و صعوبت بالای کار و پایین بودن پرداختی ها همواره تلاش کرده‌اند به نحو شایسته به مردم ارائه خدمت کنند و این کمبودها هیچ تاثیری در خدمتگزاری به مراجعین نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پزشکی قانونی شأن بالایی در سیستم قضایی دارند، گفت: کارشناسان پزشکی قانونی که در صف مشغول خدمت رسانی به مراجعین و اعلام نظر هستند، از رتبه و منزلت بالایی برخوردارند زیرا در بهترین جایگاه به مردم ارائه خدمت می کنند.

مسجدی در پایان با بیان اینکه مجموعه همکاران سازمان در بخش های مختلف همچون اعضای یک خانواده برای پیشبرد اهداف آن تلاش می کنند، گفت: تمامی اقدامات سازمان در حوزه های علمی و تخصصی و تلاش برای ارتقا و اقتدار آن با هدف کارآمدسازی و تکریم هرچه بیشتر مردم و مراجعین عزیز صورت می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز