خبرگزاری کار ایران

کشف ۹ پرونده سرقت محتویات خودرو در کهریزک

کشف ۹ پرونده سرقت محتویات خودرو در کهریزک
کد خبر : ۱۵۳۸۷۷۴

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده «کهریزک» و کشف ۹ پرونده سرقت از وی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده «کهریزک»، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید با پلاک‌های مخدوش و سو استفاده از تاریکی هوا و محل‌های فاقد دوربین مداربسته، در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب واقدام به سرقت محتویات داخل و در مواقعی اقدام به بازکردن لاستیک و قطعات خودروها می‌نمایند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: عوامل کلانتری کهریزک با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی و پوشش دهی نقاط جرم خیز در نهایت در پنجم مهرماه سال جاری یک دستگاه خودرو پراید را مشاهده که با پلاک‌های مخدوش درحال پرسه زنی می‌باشد که جهت بررسی دستور ایست صادر و به محض مشاهده پلیس متواری شدن و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی گفت: بلافاصله با انجام هماهنگی لازم یک تیم عملیاتی به موقعیت اعزام و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف و قبل از فرار راننده و سرنشین هر ۲ را در یک اقدام ضربتی دستگیر و کردند و در بازدید از خودرو دو عدد لاستیک، تعدادی جک خودرو، حدود ۵دستگاه ضبط خودرو، تعدادی جعبه ابزار کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهمان جزء سارقان سابقه دار سطح حوزه می‌باشند که در تحقیقات ضمن اعتراف به جرم خود به ۹ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اقرار کردند که برای بررسی بیشتر و تخصصی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز