خبرگزاری کار ایران

گودرزی:

با روحیه جهادی و براساس منویات شهردار تهران تمامی کارها را بهتر از گذشته به انجام خواهیم رساند

با روحیه جهادی و براساس منویات شهردار تهران تمامی کارها را بهتر از گذشته به انجام خواهیم رساند
کد خبر : ۱۵۳۶۱۳۲

آیین تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار و طی آن داود گودرزی به عنوان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش ایلنابه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، حسین نظری معاون سابق معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، معاونین شهردار تهران، شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه و ... در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

حسین نظری معاون سابق معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم به ارائه گزارشی جامع از فعالیت ها و دستاوردهای این معاونت در دو سال اخیر پرداخت و در ادامه از زحمات و تلاش های مدیران عامل و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه قدردانی کرد و گفت: با رهنمودهای دکتر زاکانی شهردار تهران و دکتر گودرزی معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچون گذشته کارها را به نحو احسن به پیش ببرید و همچنان رو به جلو حرکت کنید.

در ادامه داود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ضمن تبریک روز ۷مهر روز آتش نشان از زحمات مهندس نظری در این معاونت قدردانی کرد و گفت: مهندس نظری برادر بزرگ ما هستند و رفاقت ما همواره دائمی است.

گودرزی در ادامه افزود: با تلاش های ایشان وضعیت شهر تهران متفاوت تر از گذشته شده است و قطعا با تلاش های مضاعف شما بهتر هم خواهد شد و ما در موضوعات مختلف نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده ایم اما با ایده آل فاصله داریم و در این مسیر باید تلاشمان را مضاعف تر کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: در حال بررسی و تدوین برنامه ای در بازه زمانی ۲ماه، ۶ماهه و یکساله برای نگرش و بازبینی جدید در شهر تهران در حوزه خدمات شهری هستیم.

گودرزی با تاکید بر این که تا پایان دوره مدیریت شهری باید اقدامات خوبی را در شهر تهران رقم بزنیم گفت: در این مسیر براساس رهنمودها و دستورات شهردار محترم تهران در حوزه خدمات شهری با کمک و همراهی مدیران عامل سازمان ها و شرکت ها و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه رو به جلو حرکت خواهیم کرد و قطعا به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

وی در ادامه با ذکر این نکته که وجود اراده محکم در تمامی امور منجر به کسب نتایج خوبی خواهد شد، اظهار کرد: با تجربیات شما عزیزان و پتانسیل و ظرفیت های موجود قدم های خوبی در حوزه خدمات شهری بر خواهیم داشت.

گودرزی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: انشالله با اتکال به پروردگار متعال و با روحیه جهادی تمامی کارها را بهتر از گذشته به انجام خواهیم رساند. وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای پیشبرد بهتر امور در این راه از تمامی ایده های نو و کارشناسی شده استقبال خواهیم کرد.

گفتنی است در این مراسم شهردار تهران با اهدای لوح یادبودی از زحمات حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران قدردانی کرد و داود گودرزی را به سمت معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران منصوب کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز