خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد:

باید شبانه‌روزی برای احیای مساجد تلاش کنیم

باید شبانه‌روزی برای احیای مساجد تلاش کنیم
کد خبر : ۱۵۳۱۴۸۱

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: از آنجایی که مسجد پناهگاه مردم و مورد تأکید علماست، شبانه روزی باید برای احیای مساجد تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور امروز در نخستین رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری اهل سنت مساجد کشور گفت: همه ما پیرو راه پیامبری هستیم که سنتش برای ما شرافت و سربازی در راهش بزرگترین افتخار است.

وی ادامه داد: فضای امروز جهان اسلام، فضایی ویژه است و نیاز به ساماندهی و بازخوانی دوباره ماموریت‌های مسلمانان هستیم.

خداداده گفت: در این فضای جدید اگر بخواهیم موقعیت خودمان را پیدا کنیم، باید از این نوع جلسات بیشتر و بهتر و با نگاه علمی‌تر داشته باشیم.

وی افزود: مطالبه‌ای را مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهل سنت داشتند که با تشکیل شورای راهبری کانون‌های مساجد به این مطالبه لبیک گفتیم و جلسات خوبی در کمیته‌های زیرمجموعه شورا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خداداده گفت: امیدواریم در سال‌های آینده نیز به میزبانی استان‌های مختلف و با موضوعات متنوع این رویداد توانمندسازی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه از آنجایی که مسجد پناهگاه مردم و مورد تأکید علماست، شبانه روزی باید برای احیای مساجد تلاش کنیم، افزود: مسجدی که موثر و دارای برنامه است، می‌تواند در محل خود برقرار و آباد باشد.

بیش از ۶۰۰ نفر از ۸ استان کردستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه، جنوب فارس، هرمزگان و آذربایجان غربی در نخستین رویداد توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اهل سنت حضور داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز