خبرگزاری کار ایران

راه و مکتب انتظامی ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس/ دعای خیر رهبری، پشت و پناه خادمان نظم و امنیت

راه و مکتب انتظامی ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس/ دعای خیر رهبری، پشت و پناه خادمان نظم و امنیت
کد خبر : ۱۵۳۰۹۶۱

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور راه و مکتب انتظامی را ادامه راه ایثارگران دفاع مقدس و توجهات ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را پشت و پناه خادمان نظم و امنیت برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت پلیس، سردار "قاسم رضایی" در آیین صبحگاه فرماندهی انتظامی استان کرمان که با مراسم تحلیف سربازان درجه بگیر مرکز آموزش شهید باهنر و تقدیر از کارکنان برتر همراه بود با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا بیان داشت: قبل از هر چیز جا دارد از نعمت امنیت، ولایت و اینکه مسلمان و متکی به ولایت فقیه هستیم شکرگزار خداوند منان باشیم.

وی در ادامه با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: 31 شهریور نشانگر اقتدار، عزت، صلابت و ایثار هم میهنان عزیزمان در دفاع از نظام ولایی است و این مناسبت نمایانگر جان فشانی های دلیرمردان این مرز و بوم در مقابل رژیم بعثی است که تنبیه این رژیم غاصب در جنگ تحمیلی تاثیر زیادی بر کشور متخاصم و بر کل جهان گذاشت.

 سردار رضایی ادامه داد: انقلاب اسلامی نیز در مسیر شهدای عاشورا شکل گرفت و توسط معمار کبیر انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شد و ما نیز در سازمان مقدس انتظامی دنباله روی آرمان های دفاع مقدس هستیم و ان شاءالله که در مجموعه انتظامی توفیق داشته باشیم این راه را به سرانجام برسانیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص مراسم مقدس صبحگاه هم بیان داشت: فلسفه این مراسم نمایش توان انتظامی و ابراز آمادگی برای انجام ماموریت های عملی است که در این مراسم دعا، نیایش، تبری و تولی، ذکر ائمه اطهار و توسل به امامان معصوم، دشمن شناسی و آمادگی برای هرگونه ماموریت در سایه اهتزاز پرچم مقدس میهن عزیزمان نهفته است.

سردار رضایی با اشاره به مزین شدن این آیین به مراسم تحلیف و اعطای درجه به سربازان مرکز آموزش شهید باهنر اظهار داشت: سربازان عزیز افتخار آفرینان امروز و فردای کشور هستند که جا دارد از والدین، معلمان، مدیران و همه کسانی که این عزیزان را تا مرحله اعزام به خدمت مقدس سربازی پرورش دادند قدردانی کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود عنایات ویژه و دعای خیر رهبری عزیز را پشت و پناه همیشگی جوانان بصیر این آب و خاک برشمرد و تصریح کرد: باید همواره رضایت همیشگی مردم و امام امت را جلب کنیم.

سردار رضایی همچنین از کارکنان انتظامی و خانواده گرانقدر آنان به سبب خدمت ایثارگرانه قدردانی و بیان کرد: این عزیزان با حضور و تلاش مضاعف خود خیلی از فتنه ها را خنثی و آرامش مردم را تامین و مراسم بزرگی را مدیریت کردند و جا دارد به طور ویژه از همرزمان خود در مجموعه انتظامی استان کرمان که در این استان همجوار مناطق مرزی امور مربوط به مقابله با موادمخدر، ورود غیرمجاز اتباع، کنترل کالا و سوخت قاچاق و دیگر ماموریت های حساس را مدیریت می کنند قدردانی و به خانواده های آنان به سبب این حمایت و پشتیبانی ها خدا قوت بگوییم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز