خبرگزاری کار ایران

آخوندی:

شهرداری از کارنامه‌اش دفاع کند

شهرداری از کارنامه‌اش دفاع کند
کد خبر : ۱۵۲۶۸۲۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در حوزه خدمات اجتماعی که وظیفه‌اش نبوده هم حتی به کمک دولت رفته ما در این زمینه نیز به غلط و با ناجوانمردی مورد سوال قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اطلاع رسانی در مورد اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو به مردم و ایجاد انگیزه به دنبال این اطلاع رسانی، اظهار کرد: ۳۳۰ روز از عمر مدیریت شهری این دوره باقی مانده و اقدامات صورت گرفته باید به نحو مطلوب به اطلاع مردم برسد.

وی با اعلام اینکه در این دوره دروغ ها و تهدیدهایی از سوی کسانی که در انجام وظایف خود ناتوان بودند، مطرح شد، خاطرنشان کرد: این موارد در تمام بخش ها قابل مقایسه با دوره گذشته است به طوری که بیشترین تخریب ها را نسبت به دوره ششم مطرح کردند. کسانی که باید به این موضوعات بپردازند و با این دروغ ها برخورد کنند، به خوبی به وظایف خود عمل نکرده اند و باید از آن ها بخواهیم به وظیفه خود عمل کنند.

آخوندی با بیان اینکه همان افرادی که دروغ می گفتند از روز اول عملکرد این دوره را تخریب کردند، گفت: ما هم با بی سلیقگی به این تخریب ها دامن زدیم. تذکر جدی ما به شهرداری تهران این است که گزارش اقدامات صورت گرفته را به اطلاع مردم برساند. هرچند مردم اقدامات را در شهر می بینند و فکر می کنم هرچه بگوییم کار نشده، بر مردم تأثیری ندارد اما نافی عملکرد شهرداری در اطلاع رسانی نخواهد بود.

وی ادامه داد: در برخی موارد می گویند در فضایی درخت قطع شده اما چنین نبوده و در رسانه ها در مورد چنین موضوعی دروغ پردازی می شود اما در مورد هزاران هکتار جنگل کاری اطلاع رسانی نمی شود و این عادی نیست. هزار اتوبوس در این دوره به شهر اضافه شده البته که مردم در خطوط این اتوبوس ها را می بینند. وقتی باز هم دروغ پراکنی می شود وظیفه ماست که از کارنامه خود دفاع کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه تعداد ایستگاه های مترو راه اندازی شده نیز قابل مقایسه با دوره گذشته است، یادآور شد: در مورد انضباط مالی نیز گزارشات ارزشمندی وجود دارد که می توان اطلاع رسانی کرد. شهرداری در حوزه خدمات اجتماعی نیز که وظیفه او نبوده، به کمک دولت رفته و در این زمینه به غلط و با ناجوانمردی مورد سوال قرار گرفته است. اگر شهرداری نمی خواهد به این وظیفه عمل کند، به ما بگوید که از کارنامه خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز