خبرگزاری کار ایران

میادین میوه و تره‌بار تهران چهارشنبه تا ظهر باز است

میادین میوه و تره‌بار تهران چهارشنبه تا ظهر باز است
کد خبر : ۱۵۲۵۴۱۴

میادین و بازارهای میوه و تره بار شهرداری تهران فردا همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) تا ساعت ۱۳ فعال است.

به گزارش ایلنا، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران روز دوشنبه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) اعلام کرد: همه میادین و بازارهای میوه و تره بار روز چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۳ باز و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

همچنین مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از برنامه های این مجموعه برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله های منطقه پنج پایتخت خبر داد.

مهدی بختیاری زاده در دیدار با داود گودرزی شهردار منطقه پنج گفت: با همکاری شهرداری منطقه، سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران برنامه ویژه ای برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله های منطقه پنج دارد.

وی با اشاره به ضرورت جانمایی زمین هایی مناسب در محله هایی از منطقه پنج که فاقد بازار میوه و تره بار است افزود: در جانمایی این زمین ها ضروری است تا به استانداردهای لازم جهت احداث بازار دقت ویژه ای شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به جمعیت بالای این منطقه راه اندازی بازارهای میوه و تره بار محلی می تواند نسبت به کاهش ترددهای روزانه در این محدوده کمک کرده و از همه مهمتر اینکه شهروندان به راحتی می توانند مایحتاج خود را از طریق این بازارها تهیه کنند.

وی بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی بازارها و میادین در شهرداری تهران به ویژه در مناطق ۲۲ گانه از مهمترین ماموریت های سازمان به شمار می رود.

 

بختیاری زاده یادآور شد: نظارت روزانه و دوره ای بر نحوه عملکرد بازارها و میادین در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران با هدف حفظ و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان نیز از جمله اقداماتی است که از سوی کارشناسان سازمان انجام می شود.

وی تاکید کرد: با همکاری شهرداران مناطق در نظر داریم تا بازارهای مطلوب و با دسترسی مناسب را برای شهروندان ساکن در مناطق و محله های شهر تهران راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز