خبرگزاری کار ایران

نیکوکارانی که در کار خیر سبقت می گیرند

نیکوکارانی که در کار خیر سبقت می گیرند
کد خبر : ۱۵۲۵۲۹۴

​دو برادر جوان با نذر هر ساله خود در سالروز رحلت پیامبر مهربانی ها، بدهی زندانیان نیازمند را پرداخت می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، دو برادر جوان نیکوکار در شب ۲۸ صفر با واریز ۱۰۵ میلیون تومان، زمینه آزادی سه نفر زندانی بدهکار نیازمند را فراهم کرد.

اولین پرونده انتخابی از سوی این دو نفر نبکوکار که در کار خیر سبقت می گیرند، که سود سالانه حرفه‌اش را برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص داد، پدری ۵۸ ساله بود که بزای درمان بیماری سرطان همسرش از شخصی مبلغی قرض گرفته ولی همسرش از دنیا رفته بود و وی با داشتن دو فرزند دانش آموز و دانشجو در زندان به سر می برد. 

همچنین دومین زندانی انتخاب شده پدری ۴۸ ساله با دو فرزند خردسال بود که مغازه استیجاری فروش لوازم آرایشی و بهداشتی داشته ولی با شروع کرونا، رکود اقتصادی و سپس افزایش ناگهانی قیمت‌ها نتوانسته بود چک‌هایش را پاس کند و در نهایت گرفتار پرونده مالی و زندان شده بود.

سومین پرونده نیز متعلق به مردی ۴۳ ساله و مجرد بود که کار فروش و نصب کرکره برقی را انجام می داد ولی با شریک کاری خود دچار اختلاف مالی شده، وی چک ضمانتش را به اجرا گذاشته بود.  

این خبر می افزاید: سه زندانی یادشده که بخشی از بدهی آنان توسط نیکوکاران دیگر تأمین شده بود، در سالروز رحلت پیامبر مهربانی ها با واریز ۱۰۵ میلیون تومان پس از طی مراحل قانونی آزاد شده تا نزد فرزندان خود بازگردند. 

 شایان ذکر است: بنا به این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. 

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز