خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعلام محورهای دارای ممنوعیت ترافیکی/ کدام محورهای خراسان رضوی دارای محدودیت‌ تردد هستند؟

اعلام محورهای دارای ممنوعیت ترافیکی/ کدام محورهای خراسان رضوی دارای محدودیت‌ تردد هستند؟
کد خبر : ۱۵۲۴۱۵۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی از فردا یکشنبه 11 شهریور ماه را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره محدودیت‌های ترافیکی در روز یکشنبه ۱۱ شهریورماه گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۳ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۷/۰۶/۱۴۰۳ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

وی با اشاره به محور چالوس ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. همچنین با توجه به پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک روز‌های یکشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۱ و ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ممنوعیت تردد گفت: از ساعت ۱۲ از مرزن آباد به سمت تهران انسدادبه صورت کامل اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)، از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود. از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۱۲.۱۴ و ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه از روز شنبه مورخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می‌شود، گفت: از ساعت ۱۴ آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل. از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌گردد. (شمال به جنوب) از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد با محدودیت مواجه هستیم. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه روز جمعه مورخ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌شود، گفت: از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز (به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل. از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب). از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد. در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد. 

سرهنگ شیرانی ادامه داد: البته تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است. 

وی با اشاره به تردد در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلر همچنان در محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای دوشبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۲.۱۴، ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ از محور هراز ممنوع است. 

وی ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۳ الی روز جمعه مورخ ۱۶/۰۶/۱۴۰۳ صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. 

وی با اشاره به محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر گفت: در صورت پرحجم بودن ترافیک تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۳ از مسیر (جنوب به شمال) و از ساعت ۶ الی ۲۴ محدودیت اعمال می‌شود. در محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس نیز تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۲.۱۴ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در محور مذکور ممنوع است. 

سرهنگ شیرانی درباره محور آستارا – اردبیل وبالعکس خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۲.۱۴ و ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ در محور مذکور ممنوع است. 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره محدودیت‌های محورهای استان خراسان رضوی (به مناسبت ۲۸ صفر) گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه باری شامل کامیونت، کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه مورخ‌های ۱۰.۱۱، ۱۲.۱۳ و ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ در محورهای اصلی استان ممنوع است. 

وی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک آباد بصورت شبانه روز روزهای روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه مورخ های (۱۴۰۳/۰۶/۱۰ لغایت ساعت ۱۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۴) ممنوع بوده و برای تردد زائرین پیاده اختصاص می‌یابد. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: محور مشهد – ملک آباد از ساعت ۱۲روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ و تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک آباد) بصورت یک طرفه خواهد بود، ضمن اینکه برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور بعنوان مسیر جانبی و کمکی آزادراه شوشتری (در صورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد. 

به گفته وی اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز