خبرگزاری کار ایران

انتصابی جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش

انتصابی جدید از سوی وزیر آموزش و پرورش
کد خبر : ۱۵۲۳۷۳۲

وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، مسئولیت راهبری، ساماندهی نیروی انسانی و فرایندهای وابسته به آن را به «علی باقرزاده» سپرد.

به گزارش ایلنا، در متن حکم علی باقرزاده آمده است: «برنامه‌ریزی برای بازگشایی مطلوب مدارس در آغاز سال تحصیلی به عنوان مهمترین برنامه کوتاه‌مدت وزارت آموزش و پرورش و یکی از بزرگترین رویدادهای آموزشی و فرهنگی کشور محسوب می‌شود که پایش مستمر و کنترل مداوم روند پیشرفت آن از وظایف سازمانی همه مدیران و مسئولان واحدهای ستادی، استانی و منطقه‌ای است.

در این راستا به‌منظور ایجاد هماهنگی و تقویت نقش تنظیم‌گری و تسهیل‌گری ستاد، مسئولیت راهبری، ساماندهی نیروی انسانی و فرایندهای وابسته به آن از جمله ثبت‌نام دانش‌آموزان، کلاس‌بندی و صدور ابلاغ تأمین و توزیع کتاب‌های درسی و آماده کردن مدارس با استفاده از جلب مشارکت مردم، خیرین و دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در کلیه استان‌ها و شهرستان‌های کشور به جناب عالی محول می‌شود.

مقتضی است با همکاری رئیس ستاد پروژه مهر، مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری شورای معاونان و مدیران کل استانی، جلب همکاری کارشناسان خبره و بسیج همه ظرفیت‌ها و امکانات تدابیر لازم را برای شروع به موقع، امن و باشکوه سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بویژه روش‌های تأمین نیروی انسانی مورد نیاز اتخاذ فرمایید.

 تمامی واحدهای ستادی و استانی موظفند اطلاعات و گزارش‌های لازم را در اختیار جناب عالی قرار دهند و زمینه لازم برای انجام مأموریت ذکر شده را فراهم کنند.

همچنین با عنایت به متفاوت بودن شرایط و مقتضیات در استان‌ها ضمن تمرکز بر استان‌های دارای شرایط خاص و تعامل نزدیک با مدیران کل مربوطه و تهیه برش‌های منطقه‌ای و شهرستانی و استفاده از ظرفیت همکارانی که قبلاً به عنوان معین استان‌ها انتخاب شده‌اند اختیارات لازم برای تصمیم‌گیری فوری در امور جاری و اعمال آن از طریق ساختارهای رسمی در چارچوب قوانین و مقررات به جناب عالی اعطا می‌گردد.

تهیه و ارسال مستمر گزارش وضعیت استان‌ها و نحوه همکاری بخش‌های مختلف مورد انتظار است.

دوام توفیقات جناب عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز