خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش؛

خودم را سرباز، خدمتگزار و جانفدای نظام تعلیم و تربیت می‌دانم

خودم را سرباز، خدمتگزار و جانفدای نظام تعلیم و تربیت می‌دانم
کد خبر : ۱۵۲۰۸۲۴

وزیر آموزش و پرورش در اولین نشست صمیمی با اعضای شورای معاونان این وزارتخانه، اظهار کرد:خودم را سرباز، خدمتگزار و جانفدای نظام تعلیم و تربیت می‌دانم

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی عصر امروز در اولین نشست صمیمی با اعضای شورای معاونان که در سالن جلسات دفتر وزیر برگزارشد، با قدردانی از زحمات و تلاش های وزیر پیشین آموزش و پرورش، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر مدیران تراز جمهوری اسلامی بودند که انشااله بتوانیم راه آن بزرگواران را بخوبی بپیماییم.

وی با اشاره به آیات مبارکی از قران افزود: تمام این مسئولیت‌ ها برای آزمایش و امتحان ما است.

کاظمی با بیان اینکه خداوند را شکر میکنم که امروز با رای نمایندگان مجلس کابینه وفاق ملی تشکیل شد،گفت: به برکت و لطف خداوند امروز نمایندگان به نظام تعلیم و تربیت رای بالایی دادند و من این رای را برای خود نمیدانم بلکه برای نظام  تعلیم و تربیت میدانم.

وزیر آموزش و پرورش سربازی در نظام تعلیم و تربیت را شکرگذاری کرد و گفت :خودم را سرباز، خدمتگزار و جانفدای نظام تعلیم و تربیت می‌دانم.

کاظمی در ادامه بیان کرد:با شهدا و امام راحل  پیمان می بندم که تا آخرین توان برای نظام تعلیم و تربیت تلاش کنم تا این نظام  با صلابت و استواری  مسیر خود را طی کند.

وی افزود: این مسیر پر مسئله را نمی توان پیمود مگر با عنایت خداوند و استفاده ار خردجمعی صاحبنظران تعلیم و تربیت.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: زمینه رشد و خدمت را برای تمام معلمان مهیا و تلاش میکنم این فصای خوب  برای ارتقای نظام تعلیم و تربیت آماده شود .

کاظمی تصریح کرد:شهادت میدهم که مسئولان آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برای نظام تعلیم و تربیت خیلی تلاش کردند و بنده امروز به نمایندگی از معلمان از دکتر صحرایی قدردانی میکنم.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه کیلومتر آموزش و پرورش را صفر نمی‌کنم، گفت: همین مسیر را ادامه میدهیم و  اگر اصلاحاتی لازم داشت با مشورت با همکاران اصلاحات لازم  انجام  خواهد شد.

کاظمی در پایان توصیه کرد:باید همراه، همدل و دلسوز باشیم و دل مان برای نظام تعلیم و تربیت بتپد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه خدا را شاکرم  که دولتی منسجم برای ایران عزیز تشکیل شده است، گفت:وزیر آموزش و پرورش با رای بالای نمایندگان جایگاه ویژه‌ای در جامعه پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: همیشه از خدا خواستم که خدایا من را با صداقت وارد کند و با صداقت خارج کند.

صحرایی با بیان اینکه۵۱۵ روز افتخار خدمت در این کسوت را داشتم، گفت:در دوران پرتلاطمی از آموزش و پرورش مسئولیت بر عهده من گذاشته شد.

وزیر پیشین آموزش و پرورش خاطر نشان کرد :از رییس جمهور به خاطر انتخاب یک معلم اصیل و نجیب برای آموزش و پرورش تشکر میکنم و همچنین از نمایندگان مجلس که با رای بالا به ایشان اعتماد کردند.

صحرایی تصریح کرد:وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم، مانند وزراتخانه های آموزش و پرورش دولت های دیگر تلاطم هایی داشت که رفع این تلاطم ها نیاز به سرمایه گذاری عمیقی به ویژه در زیر ساخت ها در آموزش و پرورش دارد.

وی تأکید کرد : به لطف خداوند امروز که تحویل می دهم تلاطم ها به حداقل رسیده است.

 صحرایی در ادامه افزود: پایان ناگهانی این دولت با شهادت رییس دولت باعث شد تا بخشی از اقدامات نیازمند مراقبت‌ بماند و بنده این آمادگی را دارم تا لحظه ای که صلاح بدانید به ویژه در  پروژه مهر در خدمت و کمک به  آموزش و پرورش باشم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز