خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

پیروزی فقط در راه امام حسین است و بس

پیروزی فقط در راه امام حسین است و بس
کد خبر : ۱۵۱۸۱۲۶

رئیس شورای شهر تهران گفت: در دنیای امروز سربلند کردن نام حسین و یاد حسین و زنده نگاه داشتن راه حسین، خود یک جهاد است.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در گردهمایی موکب‌داران آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین که با عنوان لشکر حسین(ع) با حضور شهردار تهران و ... در پردیس تئاتر تهران برگزار شد، گفت: خدمت‌گزاری و خادمی سرور شهیدان امام حسین(ع) در هرکجا که باشد؛ ارزشمند است، ما هرچه داریم از حسین(ع) سرور شهیدان و استمرار راه و یاد و نام حسین (ع) داریم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را از سرور شهیدان داریم، گفت: اوج انقلاب ما در همان راهپیمایی تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ بود. پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در دفاع مقدس با نام و یاد حسین(ع) سرور شهیدان بود. پیروزی فقط در راه حسین است و بس.  تمام خدمات و تلاش ما، احترام به زوار امام حسین و اینکه خاک کف پای زوار را توتیای چشم خود می‌کنیم، برای این است که در مسیر امام حسین هستند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: اگر بتوانیم راه حسین را استمرار ببخشیم، موفق و پیروز خواهیم شد و در طول تاریخ شیعه این راه را زنده و روشن نگاه داشته است. اگر ما در دنیای امروز اسلام و دینی داریم به خاطر نام حسین(ع) و شهادت حسینی است.

وی با اشاره به اینکه تمام کارهای ما و عشق و علاقه ما به امام حسین (ع) سرور شهیدان سیدا الشهدا به خاطر آن است که این مسیر زنده و روشن بماند، اظهارکرد: مکتب ما با یاد و نام حسین می‌ماند، بنابراین هرچه در هرکجا در شهر، مسیر و.. خدمت کنیم، خدمت  در مسیر سرور شهیدان اما حسین(ع) است. زنده نگاه داشتن یاد و نام او  یعنی خدمت به مکتب اسلام و دین اسلام و هر روز زنده کردن دین اسلام.

چمران در پایان خاطرنشان کرد: در دنیای امروز سربلند کردن نام حسین و یاد حسین و زنده نگاه داشتن راه حسین، خود یک جهاد است و این جهاد بسیار ارزشمند است. اگر خداوند توفیقی نصیب شما کرده که در این مسیر گام بردارید، این را یک فرصت و لطف الهی بشمارید. در هر سن و سالی و هر جایگاهی که باشید، خدمت کردن به حسین و بزرگداشت یاد و نام حسین، بزرگ‌ترین خدمت به مکتب و دین ما در مسیر خدا خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز