توسعه فروش غیرحضوری بازارهای میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه تره بار تاکید کرد: در کنار توسعه بازارهای فیزیکی میوه و تره بار در سطح محله های شهر تهران در نظر داریم تا با توسعه فروش غیر حضوری اقلام مصرفی شهروندان، امکان دسترسی آنها را به خدمات سازمان میادین میوه و تره بار افزایش دهیم.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، مهدی بختیاری زاده درصد و سی و نهمین پویش امید و افتخار و همزمان با افتتاح 4 بازار میوه و تره بار که با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری، اخ الصنایع شهردار منطقه 10 و جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه برگزار شد، ضمن بیان تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی گفت: امروز در قالب برنامه پویش و افتخار 4 بازار میوه و تره بار در مناطق 21، 10، 8 و 2به بهره برداری رسید.
وی افزود: امروز با افتتاح این 4 بازار نزدیک به یک هزار و نهصد و بیست و یک متر مربع به سطح بازارهای میادین افزوده می شود. هر کدام از این بازارها کاربردهای خاص خود را دارد به عنوان مثال در بازار بریانک با توجه به تراکم جمعیت در متراژ 500 متر مکعب کالاهای اساسی و بازرگانی و پروتئین و میوه و تره بار ارائه می شود تا بخشی از مایحتاج مردم را در این محله تامین کند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه در بازارهای دیگر نیز کاربری های خاصی را در نظر گرفته ایم که این کاربری ها بر اساس نیاز و درخواست های شهروندان احداث و راه اندازی می شود، ادامه داد: در نظر داریم تا در آینده نزدیک با تلاش همکارانم تعداد بازارها و میادین میوه و تره بار را در سطح شهر تهران افزایش دهیم.
وی بیان کرد: یکی از ویژگی های 4 بازاری که امروز افتتاح می شود، این است که به منظور بالا بردن کیفیت، زیبایی بصری و سرعت عمل در ساخت و ساز از سازه های پیش ساخته بتنی استفاده کرده ایم.
بختیاری زاده تصریح کرد: تشکر ویژه ای دارم از شهرداران مناطق که در سال های اخیر در کنار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بودند تا زمین هایی که شاید بتوان گفت به سختی تهیه و رفع معارض شده؛ در اختیار این مجموعه قرار داده اند تا علاوه بر بالا بردن کیفیت زندگی در محله های شهر تهران، شهروندان بتوانند به خدمات بازارهای میوه و تره بار دسترسی داشته باشند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تاکید کرد: در سازمان میادین برای کیفیت محصولات اقدامات ویژه ای انجام شده است و فاصله قیمتی با سطح شهر حفظ شده و در برخی از اقلام 40 درصد تفاوت قیمتی با سطح شهر دارد، با نظر سنجی ها و بررسیهایی که انجام میدهیم، سطح کیفی خدمات را ارتقاء بخشیدهایم تا بتوانیم رضایت شهروندان را در دو حوزه کیفیت و قیمت قابل قبول جلب کنیم. زمانی که خدمات تکمیل شده و بتوانیم بهترین خدمات را در قالب فروش حضوری و غیر حضوری ارائه دهیم.
مدیرعامل سازمان در ادامه بیان کرد: در حوزه فروش آنلاین اقدامات خوبی در عرضه محصولات پروتئینی انجام داده ایم، این اقدام باعث می شود تا شهروندان بتوانند با کیفیت بالا و در اسرع وقت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند تا هم در جهت کاهش ترافیک و هم آرامش شهروندان تاثیرگذار باشیم.
به گفته وی؛ در حوزه فروش محصولات آنلاین نیز در نظر داریم تا سطح خدمات را بیشتر کرده و نواقص احتمالی را رفع کنیم.
بختیاری زاده افزود: اگر خدمات فروش مجازی ما به نقطه ای برسد، می توانیم در برخی از مناطق شهر تهران که مشکل راه اندازی بازارهای فیزیکی به دلیل نبود زمین را داریم، این ضعف را برطرف کرده و محصولات با کیفیت را به صورت غیر حضوری به شهروندان برسانیم. کما اینکه توسعه بازارهای فیزیکی نیز در دستور کار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار قرار دارد.
وی ادامه داد: در توسعه بازارهای فیزیکی با تلاش شبانه روزی همکاران در حال ساخت بازارهای جدید هستیم و در نظر داریم هر ماه بر تعدادی بازارهای میوه و تره بار بیفزاییم تا پوشش خدمات به شهروندان را کامل کنیم. کما اینکه تخریب و بازسازی بازارهای قدیمی را نیز در دستور کار قرار داریم.