خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد

لزوم عمل به مرّ قانون مصوب در انتخابات مجامع هلال‌احمر

لزوم عمل به مرّ قانون مصوب در انتخابات مجامع هلال‌احمر
کد خبر : ۱۵۱۵۰۷۷

رئیس جمعیت هلال‌احمر در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع این جمعیت تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است، عمل به مُرّ قانون مصوب در حوزه انتخابات مجامع است و برخورد سلیقه‌ای در انتخابات مورد پذیرش نیست.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع این جمعیت با بیان اینکه برنامه‌ریزی انتخابات از سال گذشته آغاز شده است، تاکید کرد: تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات مشکلی نداشتیم و طبق گزارش‌های دریافتی، رای گیری، روند قابل قبولی دارد.

وی با تاکید بر لزوم دقت و حساسیت کامل بر روند رای گیری در پای صندوق‌های رای تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است، عمل به مُرّ قانون مصوب در حوزه انتخابات مجامع هلال‌احمر است. برخورد سلیقه‌ای مورد پذیرش نیست و بر اجرای دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌ها تاکید داریم البته اشکالاتی به دستورالعمل‌ها وارد است که نیاز به اصلاح دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: اعضای حراست و عزیزان اجرایی و نظارتی، هر آنچه به عنوان نقص، خلاء و یا پیشنهاداتی برای بهبود روند انتخابات هلال‌احمر احصا می‌کنند، ارائه دهند تا در اولین مجمعی که تشکیل می‌شود، مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

کولیوند در مورد حق اعتراض کاندیداها با اشاره به اینکه هر فردی که اعتراضی دارد می‌تواند در وقت مقرر ارائه دهد تا بررسی شود، تاکید کرد: در صورت لزوم و اگر تخلف یک شعبه یا یک صندوق محرز شود، قطعا انتخابات در آن شعبه اخذ رأی، باطل خواهد شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر روند انتخابات ادامه دارد و پلمب صندوق‌ها و شمارش آرا در مقابل دوربین‌های مدار بسته انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پایان گفت: امیدواریم افرادی رای بیاورند که هلال‌احمر را بشناسند، دنبال منافع شخصی نباشند و خیر مردم را بخواهند و دلسوز مردم باشند. کسانی که رای می‌آورند باید عصاره ای از ایمان و تقوا و مسئولیت پذیری را داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۸:۳۰‌ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه دارد. در دوره اول این انتخابات، اعضای مجامع شهرستانی و بازرسی هلال‌احمر به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز