خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا عنوان کرد

همکاری هلال احمر و راهور برای پیشگیری از حوادث رانندگی و رسیدگی به تصادفات

همکاری هلال احمر و راهور برای پیشگیری از حوادث رانندگی و رسیدگی به تصادفات
کد خبر : ۱۵۱۴۹۳۳

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا با تأکید بر همکاری هلال احمر و راهور برای پیشگیری از حوادث رانندگی و رسیدگی به تصادفات، گفت: اقدامات جدی هلال احمر در مدیریت سوانح باعث کاهش تلفات و آثار سوانح شد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد باقر سلیمی در پنجمین سمپوزیوم بین المللی قرارگاه مدیریت و کاهش تلفات حوادث ترافیکی، گفت: هلال احمر متعاملانه برای پیشگیری از بروز حوادث رانندگی و رسیدگی به تصادفات رخ داده در جاده‌ها، با پلیس راهور همکاری می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: رزمایش بزرگ پیاده روی اربعین نمایش اقتدار شیعه در سطح جهان است و بخش عمده‌ای از زحمات این رزمایش بزرگ بر دوش هلال احمر است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز همانند اربعین ۱۴۰۲ بتوانیم باعث افزایش رضایت مندی مردم و مسئولان شویم.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: مدیریت حوادث و سوانح رانندگی موضوعی دارای اهمیت است، روند رشد تصادفات و جانباختگان در سال ۸۴ و ۸۵ بیش از ۲۸ هزار نفر فوتی بود که اقدامات گسترده ای شکل گرفت و منجر به کاهش تلفات از سال ۸۵ تا ۹۶ شد که مجددا با رشد تلفات جاده‌ای رو به رو بودیم.

سلیمی با اشاره به اینکه از سال گذشته نیز تلفات جاده‌ای افزایش یافته است، اضافه کرد: در این سال ها حضور هلال احمر و ورود جدی هلال احمر در حوزه مدیریت سوانح رانندگی در کاهش تلفات و حوادث رانندگی تاثیر گذار بود.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تا قبل از ورود هلال احمر، پلیس راه اقدام به رهاسازی مصدومین و انتقال به مراکز درمانی و حتی اقدامات امدادی می‌کرد و در مواردی این اقدامات حتی باعث بروز مشکل بیشتر برای مصدومین می‌شد، ولی بعد از ورود هلال احمر این اقدامات توسط امدادگران هلال انجام می‌شود که تخصص لازم و کافی هم در این خصوص دارند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سلیمی افزود: این اقدامات جدی هلال احمر در مدیریت سوانح باعث کاهش تلفات و آثار سوانح شد. مهمترین مشکل در بروز این تصادفات مشکلات ثانویه در بروز این تصادفات است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز