خبرگزاری کار ایران

بیش از ۶ هزار مددجوی تهرانی از برنامه‌های اردویی بهره‌مند شدند

بیش از ۶ هزار مددجوی تهرانی از برنامه‌های اردویی بهره‌مند شدند
کد خبر : ۱۵۱۱۷۴۹

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از بهره‌مندی ۶ هزار و ۵۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از اردوهای تربیتی و زیارتی در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، مهدی سلامی افزود: کسب تجربه و مهارت در زمینه های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی، تقویت روحیه نشاط و شادبی برای مخاطبان از اهداف برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی است.

وی سرفصل‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و برنامه‌های مناسبتی را یکی از برنامه‌های مهم، اردویی ذکر کرد که در قالب عناوین مختلف برای گروه های هدف برگزار می‌شود و اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۵۲۰ مددجو از اردوهای تربیتی و زیارتی بهره مند شده اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۲۰ هزار نفر به اردوهای زیارتی و تربیتی اعزام شوند.

سلامی با اشاره به اینکه تا پایان تابستان نیز ۳۸۸ مددجو در قالب برنامه های اوقات فراغت تابستانه برای استفاده از برنامه‌های زیارتی، فرهنگی و تربیتی به استان‌های خراسان رضوی، مازندران، اصفهان و البرز اعزام می شوند، یادآورشد: در همین راستا نیز از ۲۷ خرداد ماه تاکنون در قالب برنامه اردوهای سراسری تابستانه، ۱۲۷ مددجو به استان های خراسان رضوی و مازندران اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری اردوهای سراسری در ایام تابستان، استان تهران از سوم مرداد ماه در اردوگاه شهیدآوینی میزبان مددجویان سایر استان ها است و تاکنون در طی دو دوره میزبان ۲۰۰ مددجو از استان های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، اصفهان و یزد بوده و تا ۲۷ شهریور در ۷ دوره دیگر نیز میزبان مددجویان استان های سیستان بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، همدان، اردبیل خواهد بود.

سلامی خاطرنشان کرد: اولویت مخاطبان برای اعزام به اردو با توجه به سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های جدید معاونت فرهنگی، مخاطبان مشارکت کننده در طرح ها و برنامه های تحولی این معاونت است و از اعزام نفرات تکراری که پیش از این در اردوها شرکت کرده‌اند، خودداری می شود تا افراد بیشتری فرصت بهره‌مندی از این خدمت را داشته باشند.

وی یادآور شد: ۱۷ هزار و ۲۴۸ مددجو نیز سال گذشته از اردوهای زیارتی و تربیتی بهره مند شده اند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۶۲ نفر به اردوهای زیارتی و مابقی به اردوهای تربیتی و آموزشی اعزام شده اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز