خبرگزاری کار ایران

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان

جزییات رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در هرمزگان
کد خبر : ۱۵۰۸۴۹۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از رسیدگی به سه پرونده با موضوع قاچاق سوخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، کیومرث حسن‌پور گفت: سه پرونده سوخت قاچاق به میزان ۷۰ هزار و ۲۰۰ لیتر و به ارزش ۲۲ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز هرمزگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان با اشاره به روند جزییات رسیدگی به سه پرونده افزود: شعبه در رسیدگی به اولین پرونده با عنوان حمل ۲۶ هزار لیتر گازوییل به ارزش هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متخلف را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و همچنین برای ارزش وسیله نقلیه هشت میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه در رسیدگی به پرونده دوم با موضوع حمل ۱۲ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل به ارزش سه میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت هفت میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال جزای نقدی و همچنین سه میلیارد و ۹۳۸ میلیون ریال برای ارزش وسیله نقلیه به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه همچنین در سومین پرونده با موضوع حمل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل به ارزش ۱۰ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حسن‌پور گفت: شعبه متخلفان سه پرونده را جمعاً به پرداخت ۶۷ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: یگان‌های کاشف این میزان سوخت را در بررسی از ۲ دستگاه کامیون و یک فروند شناور کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز