خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی

آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی
کد خبر : ۱۵۰۸۴۳۶

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳ مرداد ماه الی شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ الی ساعت ۶ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۶ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره محور چالوس تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

(۲-۲) روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود. همچنین از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد. از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد. همچنین در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌گردد.

به گفته سرهنگ شیرانی تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محور هراز خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است. در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد. تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۳ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۵/۰۴ و ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ از محور هراز ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور همچنین درباره محور فشم گفت: از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۵ محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز