خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) چه زمانی به پایان می‌رسد/ ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در ۶۲۰۰ متر مربع

پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) چه زمانی به پایان می‌رسد/ ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در ۶۲۰۰ متر مربع
کد خبر : ۱۴۹۸۴۶۵

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه باغ راه حضرت زهرا(س) توضیحاتی را ارائه کرد.

«مهدی هدایت» مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) گفت: در ۹.۵ کیلومتر باغ راه حضرت زهرا (س) حدود ۶۲۰۰ متر مربع خدمات ارائه می‌دهیم. 

وی ادامه داد: بخشی از این خدمات شامل خدمات درمانی، آموزشی، فرهنگی و فضاهای دانش بنیان است. در واقع در این محدوده خدماتی ارائه می‌شود که مورد نیاز این محدوده‌ها است. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: این خدمات به لحاظ قرار گرفتن در محدوده‌های مختلف پیش بینی شده است. به طور مثال در محدوده امام زاده حسن، فضای رویدادی را ایجاد کرده‌ایم همراه با سرویس بهداشتی و چایخانه ها، در واقع در این محدوده فضایی مهیا خواهد شد که برای برگزاری رویدادهای بزرگ مناسب باشد. همچنین در حال برنامه ریزی و طراحی طرحی هستیم که صحن امامزاده حسن را به مجموعه باغ راه متصل کنیم. 

هدایت ادامه داد: در محدوده‌هایی که تراکم مناطق مسکونی است نیز تامین خدمات فرهنگی و آموزشی مد نظر است. همچنین در انتهای منطقه ۱۸ نیز که تراکم صنایع را داریم فضاهای دانش بنیان پیش بینی شده است و خدماتی که مرتبط با این فضاها است را در نظر گرفته ایم. 

وی خاطرنشان کرد: بحث پیوستگی مسیر دوچرخه از دیگر برنامه‌های ما است و دو و نیم کیلومتر مسیر دوچرخه که در ارتفاع قرار گرفته است، در مرحله نصب است. همچنین پل اتصال تقاطع آیت الله سعیدی به مناطق ۱۷ و ۱۸ در کارخانه قرارگاه خاتم در حال ساخت است و انشاءالله به محض آماده شدن این قطعات، نصب آن نیز آغاز خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تصریح کرد: در محدوده باغ راه با پیشرفت حدود ۶۰ درصد کار را پیش می‌بریم و پیش بینی ما این است که انشاءالله بتوانیم تا آذرماه این پروژه را تکمیل کنیم البته بخشی از این پروژه تکمیل شده است و مردم از آن استفاده کرده و در حال بهره برداری است. 

وی درباره بار ترافیکی مناطقی که در این باغ راه قرار گرفته اند، گفت: این پروژه بار ترافیکی به منطقه اضافه نخواهد کرد، چراکه ۳۵۰۰ واحد پارکینگ تامین شده است و ورودی‌های پارکینگ نیز توسط سازمان نوسازی اجرا شده است و در محدوده‌هایی در منطقه ۱۸ بازگشایی این پارکینگ‌ها را خواهیم داشت تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز